sofus 46 2 Skrevet 12. April, 2017 Efter en hurtig beslutning om at besøge damen på billedet hos Skivebabes,, kørte jeg mod Skive. 10 km før ringede jeg, for at høre om der var fri bane.En spinkel stemme sagde: Hello . Vel ankommet fik jeg en god overraskelse.Pigen ca 170 høj og i 20' erne.Fra Letland .Hendes svage sprogkundskaber var dog ingen hindring for en god oplevelse.Varm velkomst med kys og kram.Aftalte ½ time til 1000.Jeg fik forklaret hende,at jeg ønskede GFE .Efter grundig opvarmning med kys, kram og kropslige bevægelser, og montering af p- ring stod den på lagengymnastik med dobbelt kontakt: Kys og samtidig sex i forskellige stillinger .Sluttede af med omvendt missionærstilling Jeg kunne endelig slappe af med hendes knibeøvelser og hende som kyssende dyne.Hendes knibeøvelser havde afmonteret wrapningen.Trætte og svedige endte den halve time med at have varet 7 kvarter, uden at hun på noget tidspunkt så på uret.Skal besøges en anden gang. Hun er her nogle dage mere. Hendes mund er et kysseredskab mere end et taleorgan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 345 Skrevet 12. April, 2017 God anmeldelse. Er det kvinden på billederne? Sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sofus 46 2 Skrevet 12. April, 2017 Billederne er ikke hende.Kristine er højere, yngre og mere slank .Om 15 år passer billederne nok bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg