Naboen 590 Skrevet 12. April, 2017 Er der måske en venlig sjæl der kan forklare mig på skrift , hvordan pokker jeg smider en youtube fil op i et tråd Er tilsyneladende for fatsvag til at finde ud af det selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sydfyr43 Skrevet 12. April, 2017 du højre klikker oppe i www feltet trykker kopier og så venstre klik her på siden og højre klik og sæt ind.. håber det er forståeligt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GrayNinja 932 Skrevet 12. April, 2017 Tror ikke han for brug en GP efter den tur 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 12. April, 2017 Naboen skrev, for 2 timer siden: Er der måske en venlig sjæl der kan forklare mig på skrift , hvordan pokker jeg smider en youtube fil op i et tråd Er tilsyneladende for fatsvag til at finde ud af det selv Du skal bare indsætte et link. Det kan gøres som vist nedenfor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 13. April, 2017 TheVoice skrev, for 8 timer siden: Du skal bare indsætte et link. Det kan gøres som vist nedenfor Tusinde tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 13. April, 2017 (edited) test Redigeret 13. April, 2017 af Naboen test Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg