cobham 1551 Skrevet 22. Maj, 2017 Var også forbi i torsdags(!) - for mit vedkommende anden gang under dette besøg af Nina i DK. Og igen en fantastisk oplevelse hos en varm, begavet og smuk kvinde. Min største bekymring var alene, om hun nu også kom tilbage, så jeg spurgte til forretningen, Hun sagde, at det gik ok, men ikke helt så godt som sidste gang, hun var i landet. Hun var usikker på, om vi helst bare ville have nyheder. Og det kan jo ikke være rigtigt, at vi ikke er i stand til at påskønne en stjerne, når den nu endeligt er her. Så få besøgt Nina mens tid er. Og sig til hende, at hun skal komme tilbage. Cobham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Eron Skrevet 23. Maj, 2017 cobham skrev, for 9 timer siden: Var også forbi i torsdags(!) - for mit vedkommende anden gang under dette besøg af Nina i DK. Og igen en fantastisk oplevelse hos en varm, begavet og smuk kvinde. Min største bekymring var alene, om hun nu også kom tilbage, så jeg spurgte til forretningen, Hun sagde, at det gik ok, men ikke helt så godt som sidste gang, hun var i landet. Hun var usikker på, om vi helst bare ville have nyheder. Og det kan jo ikke være rigtigt, at vi ikke er i stand til at påskønne en stjerne, når den nu endeligt er her. Så få besøgt Nina mens tid er. Og sig til hende, at hun skal komme tilbage. Cobham Lyder godt og som om hun kan klare arbejdsbyrden, overvejer kraftigt, og skal nok også smide et indlæg for den gode sagstjeneste, men kan du sige noget om kys kan blive med tungen og om der er nok af kyssene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cobham 1551 Skrevet 23. Maj, 2017 Kys - nok og med tungen? Just be kind to her and I assure you that magic happens. Cobham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg