Hop til indhold
Guest Anilingus

Hvilken dag er anilingus dag?

Recommended Posts

Guest Anilingus

Valentinesdag var den 14/2...

Bøf og blowjobdagen var den 14/3...

Har lige læst mig til, at det i går 14/4 var kage og slikke fisse dag...http://www.cakeandcunnilingus.com/

Uden at være selvglad, vil Anilingus her, da godt spørge jer alle her på EG, hvornår vi skal afholde:

Amarone og anilingus dag?:P

Synes personligt at vi skal holde os til den 14., men at den 14/5 vil ligge for tæt på alle de andre...

Hvad med at sige den 14/9 2017 ?

P.S. Hvis i ikke kan lide at slikke numse eller at få slikket numse, så holder i jer bare til en eller flere af de eksisterende datoer for noget andet sjovt...:D

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anilingus skrev, for 29 minutter siden:

Har lige læst mig til, at det i går 14/4 var kage og slikke fisse dag...http://www.cakeandcunnilingus.com/

Uden at være selvglad, vil Anilingus her, da godt spørge jer alle her på EG, hvornår vi skal afholde:

Synes personligt at vi skal holde os til den 14., men at den 14/5 vil ligge for tæt på alle de andre...

P.S. Hvis i ikke kan lide at slikke numse eller at få slikket numse, så holder i jer bare til en eller flere af de eksisterende datoer for noget andet sjovt...:D

Hvorfor ikke 31. september?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Borende X skrev, for 5 minutter siden:

Hvorfor ikke 31. september?

Du har da vist fået smagt lidt rigeligt af natpotten på St. Kødlyst i påsken B.X...:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anilingus skrev, for 6 timer siden:

30-02     er en nem dato at huske .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
sweetstone skrev, for 4 timer siden:

30-02     er en nem dato at huske .

Et godt bud, hvis den havde eksisteret fordi den definitivt ligger i enden af en måned og dagen skal markere anilingus...en tunge i enden...;)

Men synes du partout det skal være i februar, så hellere 02(A)-02(A) (Amarone og anilingus).:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
camfyr5700 skrev, for 11 timer siden:

Kan du godt vente helt til september? Jeg synes da bare vi skal sige at det er Amarone og Anilingus -dag HVER d 14 i alle årets måneder:P

Nej, jeg kan da ej.:D

Men alle de øvrige mærkedage for kærlighed og sex er klumpet sammen om foråret den 14, så tænkte bare at det ville være godt med noget at glæde sig til i efteråret også.;)

Det står jo alle frit for at slikke numse hver dag året rundt, ganske ligesom dagligvareforretningerne, der holder fødselsdag flere gange om året...:P:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...