Latino 49 Skrevet 16. April, 2017 Nogen som har været forbi her? http://tantraforyou.traders.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 17. April, 2017 Nej, men 1 times tantra lyder mere af oliemassage end en tantrisk oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bøje 232 Skrevet 17. April, 2017 Det ser spændende ud.... men 1 time til den pris er "fup" Bøje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. April, 2017 De tantraoplevelser, jeg har haft, har gerne taget op mod 3 timer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2758 Skrevet 17. April, 2017 1500 og 2000 i week-end- for hvad der nok er blid oliemassage med lidt kilderi, for 1 time. så er det vist betalt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 26. April, 2017 Jeg har skrevet lidt med hende , grunden til massagen koster 2000 i weekenden er fordi hun betragter disse som sine fridage, og derfor vil hun ikke bare modtage alle, samt hun fortæller at selv om der står 60 minutter , vare de tit 80-90 minutter. Jeg har skrevet med hende og faktisk bestilt en tid mandag, med forbehold for jeg ikke bliver kaldt på arbejde. Men besøger jeg hende så kan jeg lige komme med noget feedback. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
santa 0 Skrevet 9. Maj, 2017 Lyder interessant hvad hun skriver og at hun ser ud til at være en pæn kvinde. Nogen der har været forbi og kan give lidt information om hvordan det var? Så kunne jeg overveje en tur forbi måske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dklook 43 Skrevet 10. Maj, 2017 hun ser da meget lækker ud - go for it:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 10. Maj, 2017 Har været der - Hun er okay og det er massage , selv om hun har store tunge bryster får du ikke lov til at røre men middel massage tog 90 min ca - men okay hj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg