Bukkake 197 Skrevet 17. April, 2017 Jeg har ikke længere særlig meget held med sugardaters. Så tænkte om nogen der kender andre gode sider hvor man kan lave en annonce og søge efter amatørpiger? Skal helst være en gratis side. Kender annoncelight, men tror ikke særlig mange piger kigger der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 17. April, 2017 Tja hvis du har surfet på nettet og ikke kan finde andre sider end annoncelight. Så er der vel ikke andre, og det er vel så der amatørpigerne også kigger.... vh Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 17. April, 2017 (edited) Sæt en annonce i Vi Unge? (OK - ikke gratis) Heste-nettet.dk? https://www.heste-nettet.dk/forum/12/18744/18744/ Ellers er der de notoriske varmsex.dk og scor.dk (sidstnævnte har vist forbud mod købesex) EDIT; Nå, ups - varmsex findes ikke mere ... Redigeret 17. April, 2017 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 17. April, 2017 Bukkake skrev, 1 time siden: Jeg har ikke længere særlig meget held med sugardaters. Så tænkte om nogen der kender andre gode sider hvor man kan lave en annonce og søge efter amatørpiger? Skal helst være en gratis side. Kender annoncelight, men tror ikke særlig mange piger kigger der For resten findes der amatører, der annoncerer på annoncelight. Har selv mødt en derigennem (altså hun ville godt nok ikke have betaling, men det er måske også o.k.?) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 17. April, 2017 Varmsex.dk hedder nu vop.dk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 17. April, 2017 Du kan sætte en annonce op på opslagstavlen i det lokale supermarked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 17. April, 2017 Bukkake skrev, for 3 timer siden: Jeg har ikke længere særlig meget held med sugardaters. Så tænkte om nogen der kender andre gode sider hvor man kan lave en annonce og søge efter amatørpiger? Skal helst være en gratis side. Kender annoncelight, men tror ikke særlig mange piger kigger der Der findes en del facebook-grupper - søg på singler eller flirt mm. - og søg om optagelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 18. April, 2017 Bebop skrev, for 21 timer siden: For resten findes der amatører, der annoncerer på annoncelight. Har selv mødt en derigennem (altså hun ville godt nok ikke have betaling, men det er måske også o.k.?) https://annoncelight.dk/showad/226654 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 18. April, 2017 Bebop skrev, for 5 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/226654 hvad hed hun ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 18. April, 2017 trold2 skrev, for 36 minutter siden: hvad hed hun ? Hvad hedder du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 18. April, 2017 Bebop skrev, for 13 minutter siden: Hvad hedder du? trold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 18. April, 2017 Bebop skrev, for 16 minutter siden: Hvad hedder du? det var nok lidt humor, men måske ville du give navnet videre , hvis du ikke så hende længere ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 18. April, 2017 trold2 skrev, for 2 timer siden: det var nok lidt humor, men måske ville du give navnet videre , hvis du ikke så hende længere ikke Hvorfor skulle jeg bryde en anonymitet? Hvad skal du bruge navnet til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 18. April, 2017 Bebop skrev, for 17 minutter siden: Hvorfor skulle jeg bryde en anonymitet? Hvad skal du bruge navnet til? hendes profil navn er sgu da ikke anonymt ,men tænkte nok du ville holde kortene til kroppen , så det var lidt dril at spørge ja hvad f tror du jeg skulle med navnet på gratis fisse , hmmm den er svær ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 18. April, 2017 trold2 skrev, for 27 minutter siden: hendes profil navn er sgu da ikke anonymt "Profilnavn"? Det er hende jeg lige har linket til ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 24. April, 2017 Bebop skrev, den 18/4/2017 at 10:16: https://annoncelight.dk/showad/226654 Ligner da umiddelbart en superdejlig kvinde... MEN, hvorfor skal hun tage et foto af sig selv med et WC i baggrunden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 24. April, 2017 Anilingus skrev, 1 time siden: hvorfor skal hun tage et foto af sig selv med et WC i baggrunden ? Det er fordi hun tager et spejlbillede - og spejlet hænger tilfældigvis på toilettet - men er det ikke bare med at komme til tasterne (hvis du ellers opfylder hendes kriterier) og så sende hende et bedre billede af dig selv uden WC i baggrunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 24. April, 2017 Anilingus skrev, for 4 timer siden: Ligner da umiddelbart en superdejlig kvinde... MEN, hvorfor skal hun tage et foto af sig selv med et WC i baggrunden ? skidt med det er et wc det er mere at hun har drukket af kummen og spildt ned af sig der er ulækkert ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 24. April, 2017 Liv skrev, den 17/4/2017 at 13:02: Varmsex.dk hedder nu vop.dk Men sikkert samme scam-koncept 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 24. April, 2017 trold2 skrev, for 8 minutter siden: skidt med det er et wc det er mere at hun har drukket af kummen og spildt ned af sig der er ulækkert ) Tror nærmere det er en skygge - eller sved - hun er jo lidt sportsfanatisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 24. April, 2017 Jernsvinet skrev, for 1 time siden: Tror nærmere det er en skygge - eller sved - hun er jo lidt sportsfanatisk hvis hun er i dårlig kondi så skal jeg ikke nyde noget , det er ikke sved jeg ønsker dryppe ned i hovedet på mig, når hun motionerer, på skolebænken ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 24. April, 2017 Jernsvinet skrev, for 3 timer siden: Tror nærmere det er en skygge - eller sved - hun er jo lidt sportsfanatisk Korrekt, billedet er formentlig taget af hende efter hun har været en tur i træningscentret og det er derfor at hun sveder i middel grad. Jeg kender nemlig ikke ret mange der har et væghængt toilet med handicap-håndtag og en stor institutions WC-rulle-holder hjemme i privaten. trold2 skrev, for 1 time siden: hvis hun er i dårlig kondi så skal jeg ikke nyde noget , det er ikke sved jeg ønsker dryppe ned i hovedet på mig, når hun motionerer, på skolebænken ) Hun er jo kun til oralsex - det er vel begrænset hvor meget fysik og dermed sved der kommer ud af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 24. April, 2017 Jernsvinet skrev, for 3 timer siden: Men sikkert samme scam-koncept Kan du uddybe det? Jeg synes det er en fin side, og har mødt flere derinde fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 25. April, 2017 Liv skrev, for 9 timer siden: Kan du uddybe det? Jeg synes det er en fin side, og har mødt flere derinde fra OK - nu er det en del år siden, men det var mit indtryk at der kun var nogle få % reelt aktive kvinder - og resten 98% sexhungrende mænd - så det undrer mig ikke, hvis du som kvinde synes, siden er som at komme i himmerig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter-60 41 Skrevet 29. April, 2017 Sugerdater.dk er ikke så ringe. Der skal godt nok skrives meget, men skrives der til de rigtige og ordentligt er der gode muligheder. Der findes noget der heder "Voksenbasen.dk" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg