jensr 4 Skrevet 17. April, 2017 er der nogen der har prøvet hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bullermadsen Skrevet 17. April, 2017 Hvornår pokker lære i og smide et link på. Total ligegyldig spørgsmål uden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Docdriver 125 Skrevet 17. April, 2017 bullermadsen skrev, 1 time siden: Hvornår pokker lære i og smide et link på. Total ligegyldig spørgsmål uden Fuldstændig rigtigt....folk tænker sgu ikke ret langt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 17. April, 2017 jensr skrev, for 4 timer siden: er der nogen der har prøvet hende Hende her? https://annoncelight.dk/showad/219089 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 17. April, 2017 ? Engang til de forskellige billeder hun havde på. Men fik aldrig noget svar. De virker også falsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bullermadsen Skrevet 17. April, 2017 hvis det er hende han efterlyser så hold dig væk det sidste billede der er på hendes annonce er fake og bliver brugt af flere. de 2 andre foto kan jeg ikke svare på om det er hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 17. April, 2017 Jeg har besøgt hende hjemme hos sig selv i Vejle Fortrød jeg ikke gik igen Det er ikke hende på billederne Og hun er over 50 Havde bestilt en time var ude på gagen igen efter 20 min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg