Hop til indhold
Guest Zmp

Sex kontrakt?

Recommended Posts

Guest Zmp

Nogen som har link til, eller et eksempel som de vil sende..? Hvis det er noget som eksisterer? 

Søger som overskriften lyder, en sex kontrakt.. Både inden for 

Alm sex

Dominans og submissiv 

Og for slave / herskerinde. 

Håber nogen kan hjælpe :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bliver sådan noget også brugt ved almindelig sex? Jeg troede kun at det blev benyttet ved bdsm.

Mon ikke SMIL kan hjælpe!?

Del dette indlæg

Link til indlæg

jo men det er så som pro rådgiver jeg svarer,

du skal have kunden til at udfylde sine ønsker, og skrive hvordan du vil opfylde dem

en væsentlig del meget væsentlig, er at have et stopord eller kommando meget klar, så kunden kan sige fra , uden det bliver opfattet som

klynk som skal hmm slås væk 

det skal altså være en gestus , f eks vink med 3 finger, eller en sætning , som nu vil jeg se tv , og så skal legen stoppes, ellers har du et problem og kan anklages for at gøre ting som ikke er ønsket osv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det er noget du skal have penge for, er det vel bare at lave en annonce. Skal det være gratis og gensidigt, tja kan scor.dk eller lignende sites vel benyttes. Det er vel ikke raketvidenskab 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zmp

Læser du overhovedet opslaget...? 

Jeg skal bruge en sex kontrakt. Hvor svært at det at forstå? 

Det er så jeg kan lave en fast aftale om det som vedkommende nu ønsker... 

Nemlig at være min slave. Og det skal der kontrakt på. 

Så ved ikke hvor raket videnskab kommer ind i billedet, men det var da en yderst unødvendig kommentar.. 

Søger hjælp da jeg er sikker der må være en hjemmeside for sådan noget, eller nogen som ligger inde med en kopi eller andet, da Google ikke er til hjælp... :)

Redigeret af Zmp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zmp skrev, for 28 minutter siden:

Læser du overhovedet opslaget...? 

Jeg skal bruge en sex kontrakt. Hvor svært at det at forstå? 

Det er så jeg kan lave en fast aftale om det som vedkommende nu ønsker... 

Nemlig at være min slave. Og det skal der kontrakt på. 

Så ved ikke hvor raket videnskab kommer ind i billedet, men det var da en yderst unødvendig kommentar.. 

Søger hjælp da jeg er sikker der må være en hjemmeside for sådan noget, eller nogen som ligger inde med en kopi eller andet, da Google ikke er til hjælp... :)

Sorry -  Læste det som kontakt. 

At man skal lave en skriftlig kontrakt forstår jeg så ikke en skid af, men igen hvis man har behov for det er det vel bare at skrive det ned som man er enige om,  :) Der er jo alligevel næppe nogen instanser der vil behandle evt. kontraktbrud 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

At man skal lave en skriftlig kontrakt forstår jeg så ikke en skid af, men igen hvis man har behov for det er det vel bare at skrive det ned som man er enige om,  :) Der er jo alligevel næppe nogen instanser der vil behandle evt. kontraktbrud 

Dels er en kontrakt en del af 'gamet' - et herre-slave forhold. Det er jo en leg det her.

Dels er det for at have nogle definerede rammer at holde sig inden for. Selvom det i sagens natur er grænseoverskridende, så er der dog alligevel grænser.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brutus skrev, for 1 minut siden:

Dels er en kontrakt en del af 'gamet' - et herre-slave forhold. Det er jo en leg det her.

Dels er det for at have nogle definerede rammer at holde sig inden for. Selvom det i sagens natur er grænseoverskridende, så er der dog alligevel grænser.;)

Ok - Det kan jeg så godt sætte mig ind i.   Kunne det så ikke være en god idé at lave en kontrakt ud fra en slags spørgeskema hvor man lister forskellige former for ydelser. Kunden kan så eksempelvis angive graden af interesse på en skala fra 1-5. Dernæst kan man vel også liste nogle forpligtelser og  forskellige former for afstraffelser m.v

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zmp
TheVoice skrev, for 26 minutter siden:

Ok - Det kan jeg så godt sætte mig ind i.   Kunne det så ikke være en god idé at lave en kontrakt ud fra en slags spørgeskema hvor man lister forskellige former for ydelser. Kunden kan så eksempelvis angive graden af interesse på en skala fra 1-5. Dernæst kan man vel også liste nogle forpligtelser og  forskellige former for afstraffelser m.v

Det lyder smart... Tak. Har da lidt at arbejde med. :)

Og tak til dem Som har sendt links i privat beskeder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Psykoadam skrev, for 2 timer siden:

Et vildt fint eksempel på en grundig BDSM kontrakt, synes jeg det ser ud til at være...

Savner blot figging og e-stim på menukortet, men det kan man jo bare skrive på...

Kendte godt til stopord o.s.v., men jeg må tilstå, at jeg aldrig har anet, at en del af spillet er en hel kontrakt, men da fedt at blive klogere...

Mht. kontrakt om alm sex, har jeg heller aldrig skænket det en tanke, at man har en kontrakt.

I mit private liv støder jeg af og til på begrebet en samejeoverenskomst - men her er der altså tale om en samlejeoverenskomst.:P

@Zmp fedt at du startede tråden og håber du får noget tilbage du kan bruge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Zmp... en proces- og udviklingsliste med aftaler om rammer og nye tiltag fra samvær til samvær kan som opstart over et par måneder i den søde sm leg være en idé - omend lavpraktisk - 

se pm

mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smilfetish skrev, for 1 time siden:

Har fundet en side der hedder slavekontrakt.dk mon ikke der er det du søger?

Forventer du et svar fra en ikke aktiv bruger i en 3 år gammel tråd?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...