mindet 16 Skrevet 19. April, 2017 Halløjsa Jeg har i en længere periode overvejet at få et bette besøg af den kære Josefine, men jeg synes ikke at kunne finde nogle nyere anmeldelser, så jeg vil høre om der er nogen af jer der ude som har haft besøg af hende og om hendes selv udnævnte titel "byens bedste blow" er værd at berettige om ? Hendes service lyder jo umiddelbart helt enestående fantastisk https://annoncelight.dk/showad/178485 På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-Boner 122 Skrevet 20. April, 2017 Hey Mindet. Jeg har leget med Josephine et par gange eller 3 for nogle år siden. Og ja, hun giver et formidabelt blæs og man kan godt mærke hun kan lide det, blev smask våd i en 69'er ved ikke om hun faktisk gav et frisk goldenshower midtvejs, men der var nok til at jeg godt kunne tro det Hun er med på en masse frække lege hvis man spørger. Helt klart en frisk kvinde der kan gøre enhver hverdag sjovere. Pas på hende, hun er god. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindet 16 Skrevet 20. April, 2017 T-Boner skrev, for 8 timer siden: Hey Mindet. Jeg har leget med Josephine et par gange eller 3 for nogle år siden. Og ja, hun giver et formidabelt blæs og man kan godt mærke hun kan lide det, blev smask våd i en 69'er ved ikke om hun faktisk gav et frisk goldenshower midtvejs, men der var nok til at jeg godt kunne tro det Hun er med på en masse frække lege hvis man spørger. Helt klart en frisk kvinde der kan gøre enhver hverdag sjovere. Pas på hende, hun er god. jeg må evt lige få taget mig sammen til at få bestilt en tid sammen med hende så jeg kan få prøvet en af hendes fantastiske blowjobs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg