Carnalwolf 532 Skrevet 21. April, 2017 Jeg syntes ærlig talt at det er rigtig fedt for os alle sammen, at samtlige af verdens største instagram modeller har valgt at prostituere sig selv for småpenge her i Danmark på en højhellig fredag. Skål på det! glæder mig til at vælte mig i super lækre kvinder senere! er sikker på de alle sammen ser ud som på billederne, og at jeg ikke bare får en flok kraner med skæve patter hjem i lejligheden senere. Skål for fanden! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1158 Skrevet 21. April, 2017 (edited) Ja, ibland undra jag hur dumma de är som skapar annonserna. När man tar bilder av de allra mest kända modellerna (porr och vanliga) och ska få oss att tro att de kan rulla runt med oss i sänghalmen för 700 kr för 30 min. Men jag kan samtidigt tycka att det finns många meget smukke piger som man kan få en skön stund med för en rimlig peng. Jag har besökt en mängd av dessa och de är faktiskt nästan lika snygga som modellerna.....bara inte lika kända (famous)...den enda lilla skillnaden. De har måske också en mer stram fisse en toppmodelllerne ...vem vet. För att ge några verkliga exempel på riktigt smukke piger : Catalina/Jennyfer Dina (Sexyclub/Eventyrpigerne) Emmalie -Mon Cherie Leticia-EG Sonja-EG Sille Sugar ?? Hoppas hon dyker up igen osv Redigeret 21. April, 2017 af Loppan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg