Hop til indhold
Jimme2me

Ami Vejle fra annoncelight

Recommended Posts

Hej er ny herinde så her er min første oplevelse....

Jeg har i længere tid læst med og vil nu prøve at dele mine oplevelser med jer.

Jeg fandt Ami på Annoncelight https://annoncelight.dk/showad/226014 og syntes det lød spændende og ringede til hende  jeg kunne mødes med hende på koldingvej 144 hos hendes veninde og jeg mødte op på aftalt tidspunkt og blev modtaget af Hende og billederne var af hende rart at der ikke var snydt med dette det er jo altid en god start.

Vi havde aftalt en time med alt og hun Gav mig først en god og pirrende massage hvor hun strejfede røv og lillefyr mange gange og da jeg kom om på ryggen var jeg kampklar hun smed kjolen og kom ovenpå hvor hun tungekyssede længe mens hun kørte underlivet frem og tilbage på lillefyr så på med kondom og hun red som en lille djævle mens hun slikkede mig på hals ok tungekyssede super GFE.

Jeg afsluttede i doggy der var stadig 10 min tilbage så hun tilbød mig mere massage men jeg ville heller i bad de havde et dejligt stort badeværelse lækkert.

Pige 10

stedet 10

behandlingen 9.5

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, ikke fordi jeg tvivler på hun er dejlig - men at give rene 10 taller i sin allerførste anmeldelse er lidt overdrevet :)

For det første virker det en lille smule som reklame, det tror jeg nu ikke det er.....

Men, du har nu udelukket muligheden for at en anden pige kunne være bedre, nu kan hun højest blive lige så god.

Og det er da synd, du startede på toppen, nu kan det kun gå nedad :P

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg

Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 2 minutter siden:

Altså, ikke fordi jeg tvivler på hun er dejlig - men at give rene 10 taller i sin allerførste anmeldelse er lidt overdrevet :)

For det første virker det en lille smule som reklame, det tror jeg nu ikke det er.....

Men, du har nu udelukket muligheden for at en anden pige kunne være bedre, nu kan hun højest blive lige så god.

Og det er da synd, du started på toppen, nu kan det kun gå nedad :P

Lige mine ord ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 4 timer siden:

If it smells fishy it's probably a fish ...  Det virker meget som reklame, og det tror jeg også det er ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, 1 time siden:

If it smells fishy it's probably a fish ...  Det virker meget som reklame, og det tror jeg også det er ...

Ja der jo angiveligt været et hav af falske anmeldelser på thaipiger i trekantområdet, så mon ikke Oddset er lavt for at denne OP tilhører samme skuffe?

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 2 timer siden:

:D

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor diskuterer I den slags under anmeldelser i stedet for at oprette en tråd herom i debatten, som der er blevet bedt om fra teamet adskillige gange.

Mon ikke øvrigheden har et øje på det, uden at det er nødvendigt at debattere under anmeldelser?

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg

Link til indlæg
Steenborg skrev, for 14 minutter siden:

Fordi de færreste følger med i debatten, men læser anmeldelser og risikerer at stedet ikke lever op til de forventninger man har gjort sig, efter at have læst en falsk anmeldelse.

Jeg skal henvise dig til retningslinjerne for brug af boardet og her især punkt 3.5 og 3.7

https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/

Og nu er jeg med dette og mit forrige indlæg ude på samme skråplan som dig. :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte også Ami i dag, og jeg blev også modtaget af Pigen på billedet, og jeg kan tilslutte mig anmeldelsen. Jeg kan sige at hun er en utrolig dejlig pige, og hun giver den hele armen, og så kysser hun godt oven i.

Så det var alt i alt en rigtig god oplevelse selvom skyggerne var meget lange, og jeg gik derfra kl. 22.30 - Så hun må prøves en anden dag fra solen er stået op :)

Massage: 8

Sex: 9

Pris 1200,- for hele pakken.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende i dag. Hvis man er til en lille lækker pige med små bryster, så er det Ami man skal besøge. Lækker massage, skøn fransk, tungekys og hed sex.. i mit tilfælde var det det jeg kom for, så jeg ka såmænd også give 10 over hele linien, endda med pil op hvis det findes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Må jeg spørge hvor meget det koster for 1 time i hendes selskab.

Det står lille hvor lille ca.

På forhånd tak 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gav 1200 for 1 time, alt inklusiv, ægte GF.

Jeg tror hun er ca 155 høj og som det fremgår af billederne slank, men ikke tynd.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeq er på vej op til Yen nu. Så kiggede lige her ind. Det er et par uger siden jeg besøgte Ami og vil bare sige at det som står  i  anmeldelsen synes jeg også  til fulde hun levede op til.

Om det bliver hende igen i dag eller en af de andre hører i senere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, den 22/4/2017 at 11:57:

Hvorfor?  Vi er jo alle forskellige og hvordan kan du gøre dig til herre over hvad han giver af karakterer? ?? Det kniber vist gevaldigt med at acceptere andre og deres meninger hvis de ikke lige ligner dine.....det er da trist 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Docdriver skrev, 1 time siden:

Det kniber vist gevaldigt med at acceptere andre og deres meninger hvis de ikke lige ligner dine.....det er da trist 

og det kan du konkludere efter at have læst 1 ud af 1000+ af mine indlæg...det er sgu godt gået....

Kom igen når du har læst på stoffet...mere orker jeg ikke at kommentere med!

Del dette indlæg

Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 19 timer siden:

og det kan du konkludere efter at have læst 1 ud af 1000+ af mine indlæg...det er sgu godt gået....

Kom igen når du har læst på stoffet...mere orker jeg ikke at kommentere med!

Jeg har læst rigeligt. .....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...