Hop til indhold
gerog

Farlig sextrend breder sig

Recommended Posts

En ny trend kaldet stealthing er begyndt at brede sig under lagnerne.
Det er dog langt fra romantisk, sexet eller med samtykke, når det sker.
Det er i stedet navnet på handlingen, når mænd tager kondomet af, uden at fortælle sin partner det.

Læs mere om det i denne artikel - klik her https://www.mx.dk/nyheder/global/story/10671058

Nogen GP'er der har oplevet sådanne ubehagelige oplevelser?
Eller gør i bestemte ting for, at undgå at det skulle ske?

Meget trist trend :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det tror jeg nok vi alle har prøvet.. Netop derfor pisser det mig af når der i en anmeldelse f.eks står "pigen var utrolig panoid med at tjekke kondomet".. 

Det er sku lidt nederen at skulle bestille tid ved lægen 4 gange i løbet af en måned så jeg forstår udemærket når pigerne bliver overforsigtige..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det trist at nogen mener der er iorden 

Burde være en regel eller en form for reflekse at man knalder med kondom

Og ja vil gerne prøve at knalde uden kondom men aldrig på den måde og kun med en jeg er tryg ved og ikke en gp 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Udover at det er et utroligt fedt navn de har fundet til det, så er det fuldstændig forrykt at folk kan finde på sådan noget! Folk skulle satme skamme sig!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hørte omtale af fænomenet i radioen i dag. Den afsluttende bemærkning fra en "ekspert" var at handlingen var tæt på at betragte som voldtægt, eller sex uden samtykke.

Måske en af pigerne herinde en dag skulle prøve at køre sådan en sag? ;) 

Såfremt i skulle vinde, ville det nok sætte en betragtelig dæmper på fænomenet i hele samfundet.

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden:

Ja det tror jeg nok vi alle har prøvet.. Netop derfor pisser det mig af når der i en anmeldelse f.eks står "pigen var utrolig panoid med at tjekke kondomet".. 

Det er sku lidt nederen at skulle bestille tid ved lægen 4 gange i løbet af en måned så jeg forstår udemærket når pigerne bliver overforsigtige..

Forhåbentlig overdriver du.  :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 4 minutter siden:

Hørte omtale af fænomenet i radioen i dag. Den afsluttende bemærkning fra en "ekspert" var at handlingen var tæt på at betragte som voldtægt, eller sex uden samtykke.

Måske en af pigerne herinde en dag skulle prøve at køre sådan en sag? ;) 

Såfremt i skulle vinde, ville det nok sætte en betragtelig dæmper på fænomenet i hele samfundet.

Det tror jeg ikke.

Hvor mange gange har man ikke hørt om at en fuld pige / kvinde har haft "ufrivillig sex".

Jeg tvivler på at unge mænd holder sig tilbage, selvom de nok alle har hørt om den slags sager i medierne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, Lige nu:

Det tror jeg ikke.

Hvor mange gange har man ikke hørt om at en fuld pige / kvinde har haft "ufrivillig sex".

Jeg tvivler på at unge mænd holder sig tilbage, selvom de nok alle har hørt om den slags sager i medierne.

Hvis det skulle vise sig at være stafbart, måske endda i særlig grad såfremt straffen ligge tæt på straffen for voldtægt, mon så ikke det ville lægge en klar dæmper på fænomenet? ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 9 minutter siden:

Hvis det skulle vise sig at være stafbart, måske endda i særlig grad såfremt straffen ligge tæt på straffen for voldtægt, mon så ikke det ville lægge en klar dæmper på fænomenet? ;) 

Det er vel også voldtægt hvis pigen til en fest har sagt nej, der er vel ingen forskel på de 2 ?

Altså hvis noget er strafbart generelt, så burde man vel være skræmt fra at begive sig ud i, "hvad end det måtte være"

Edit:

Men jo du har da ret i, at det nok vil afholde nogen fra at prøve på det stunt :) 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 11 minutter siden:

Nu før vi lige alle går i selvsving, er der så nogen der kan fortælle hvor udbredt den adfærd egentligt er ?

Dernæst bliver det nok ikke nemt at dømme/bevise i den slags sager, når parterne i udgangspunktet var enige om at dyrke sex, specielt hvis parterne har en relation, der går lidt videre end et engangsknald. 

Jeg kan godt se det forfærdelige i adfærden - Man kan måske ikke sammenligne det direkte, men det svarer vel lidt til at parterne bliver enige om, at dyrke ubeskyttet sex, og kvinden har fortalt manden at hun bruger p-piller, og så bliver hun gravid. 

Når vi taler frivillig sex, ser jeg nogle Juriske udfordringen ved brud på aftale og tillid, for reelt er det jo et tillidsbrud (uden omtanke)

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Nu før vi lige alle går i selvsving, er der så nogen der kan fortælle hvor udbredt den adfærd egentligt er ?

Dernæst bliver det nok ikke nemt at dømme/bevise i den slags sager, når parterne i udgangspunktet var enige om at dyrke sex, specielt hvis parterne har en relation, der går lidt videre end et engangsknald. 

Jeg kan godt de forfærdelige i adfærden - Man kan måske ikke sammenligne det direkte, men det svarer vel lidt til at parterne bliver enige om, at dyrke ubeskyttet sex, og kvinden har fortalt manden at hun bruger p-piller, og så bliver hun gravid. 

Når vi taler frivillig sex, ser jeg nogle Juriske udfordringen ved brud på aftale og tillid, for reelt er det jo et tillidsbrud (uden omtanke)

Jeg skal ikke udtale mig om hvad der skulle til for at kunne løfte en bevis byrde i juridisk forstand.

Men hvis man køber sex af en person hvor man kun kender kunstner navnet, så snakker vi vel en relation der er noget mindre end et engangsknald?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 1 minut siden:

Jeg skal ikke udtale mig om hvad der skulle til for at kunne løfte en bevis byrde i juridisk forstand.

Men hvis man køber sex af en person hvor man kun kender kunstner navnet, så snakker vi vel en relation der er noget mindre end et engangsknald?

Nu skrev jeg så omkring adfærden i en generel sammenhæng, altså ikke i købesex verdenen. I købesex verdenen tror jeg desværre bare, at alle overgreb bliver/er sværere at dømme end uden for købesex verden - Det skal så lige siges, at det kun er min tro 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus

Ja, hvorfor ikke endnu en ny bizar trend...:-o

Indenfor bøssemiljøet var der for et års tid siden noget fremme med fænomenet chemsex - altså ubeskyttet (gruppe)sex på stoffer, som afstedkommer mangel på dømmekraft og dermed brugen af kondom.

Jeg synes ikke hverken det ene eller andet er rart eller smart.

Men så længe der er tale om nichefænomener, hvad der formentlig er, er det nok vanskeligt at gøre noget radikalt herved...

Desværre er sådanne fænomener blot endnu engang medvirkende til at muligheden for at de alvorligere seksuelt overførte sygdomme som HIV får mulighed for at blusse op påny.

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg oplevede ofte at mænd prøvede da jeg var 'ny'. Men aldrig mere.... der var især en fyr som tog rundt på alle klinikker, og lavede det trick. Han prøvede altid at berolige pigerne med at han var læge..... han er i dag bandlyst fra de fleste klinikker i Kbh.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Jeg oplevede ofte at mænd prøvede da jeg var 'ny'. Men aldrig mere.... der var især en fyr som tog rundt på alle klinikker, og lavede det trick. Han prøvede altid at berolige pigerne med at han var læge..... han er i dag bandlyst fra de fleste klinikker i Kbh.

Dejligt at læse at du aldrig oplever det mere.  Jeg kan så ikke undlade at smile lidt over hans argumentation "Hej bette skattebasse - Jeg er læge så nu knepper jeg dig, og så kan du hverken blive gravid eller blive smittet med en kønssygdomme - Du ved vel godt at læger er immune over for alle sygdomme. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

På min allerførste vagt i branchen var jeg forsinket så jeg havde en del gæster til at vente og et travlt skema så min tele smider mig nærmest ind til min første gæst uden at forklarer noget som helst.. Denne gæst er så kendt for at besøge alle debuterende piger fordi han ved de nok kan lokkes til lidt mere end de mere "afprøvede" piger.. Han ender faktisk med at få mig overbevist om at det er helt okay at give ham fransk uden.. Idioten kommer mig i munden og jeg havde det utrolig skidt med hele episoden efterfølgende..

Når man kommer ind i den her branche har man ofte ikke særlig stor viden omkring tingene og har højst sandsynlig ikke været van til at beskytte sig seksuelt lige så meget som man gør i branchen.. 

Jeg har prøvet flere gange hvor det er tydeligt at gæsterne prøver at fuske sig vej ud af kondomet.. Vi havde også på et tidspunkt på Romantica en gæst hvor kondomet sprang hver evig eneste gang og med ALLE de piger han besøgte.. Hvordan han gjorde ved jeg ikke men det skete hver gang.!

Ingen skal prøve at bilde mig ind at man ikke kan mærke når kondomet er gået i stykker eller er faldet af.. Der må jo være en klar forskel på intensiteten af følelse siden alle helst vil undvære det i hvertfald i privatlivet..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det minder lidt om det 'omvendte fænomen', hvor kvinden hævder at benytte p-piller, men bevidst undlader det for at få et barn. Manden narres til at blive far og måske også til at betale børnepenge. Det er vel så også en slags voldtægt, eller i hvert fald et overgreb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden:

Ingen skal prøve at bilde mig ind at man ikke kan mærke når kondomet er gået i stykker eller er faldet af.. 

Det var også min umiddelbare tanke indtil jeg oplevede at kondomet på en eller anden måde var smuttet af under en dejlig ridetur. Ingen af os kunne mærke at det ikke var på længere. Vi opdagede det først ved stillingsskift. 

Det skal dog tilføjes, at vi på dette tidspunkt havde været igang længe. Så....... måske skal forklaringen findes i at følelsen og en fandens masse safter m.v. bliver en smule nedsat i forhold til hvis det havde været i starten.  Havde det været i starten er jeg også rimelig sikker på, at jeg ikke kunne undgå at mærke det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...