Guest White hunter Skrevet 26. April, 2017 Er der nogen der kender til en ung slank Arabisk GP på Fyn som er villig til at dele lidt info ??? Vil mega gerne besøge en sådan, så kom frisk.... Gerne PM mvh WH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 138 Skrevet 26. April, 2017 Har du ikke fundet dig en arabisk endnu? Du har skrevet par gange om det, men du burde prøve aaisha hun er fra Mellemøsten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 27. April, 2017 Canelo Saul Alvarez skrev, for 8 timer siden: du burde prøve aaisha hun er fra Mellemøsten. Link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest White hunter Skrevet 27. April, 2017 Canelo Saul Alvarez skrev, for 18 timer siden: Har du ikke fundet dig en arabisk endnu? Du har skrevet par gange om det, men du burde prøve aaisha hun er fra Mellemøsten. Modtager meget en PM om hvor jeg kan møde hende.... mvh WH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 27. April, 2017 Hun har profil har på Eroguide, du kan jo prøve at skrive til hende White hunter skrev, for 29 minutter siden: Modtager meget en PM om hvor jeg kan møde hende.... mvh WH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest White hunter Skrevet 27. April, 2017 T.Hansen47 skrev, for 1 time siden: Hun har profil har på Eroguide, du kan jo prøve at skrive til hende Tak for hjælpen T.hansen WH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekfyrfyn 5 Skrevet 2. Maj, 2017 Har lige haft skrevet til aaisha den anden dag, og hun har pt en sugardaddy som hun er rigtig glad for, så hun laver ingen aftaler for tiden.. men hvis nogen kender andre arabiske, gerne som snakker dansk, så vil jeg meget gerne have en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg