mindet 16 Skrevet 27. April, 2017 Halløjsa Jeg synes Hende Jessica her ser mega sød ud men er der nogen reelle anmeldelser af hende, jeg har set et par stykker hvor der står FAKE og hvor folk ligger op til at det er falsk reklame. Men nu søger jeg en derude som eventuelt kan give en fortælling fra et besøg? For hvis der kommer noget godt ud af det ved jeg godt hvad jeg skal her i weekenden hehehttps://annoncelight.dk/showad/222126 På forhånd tak MINDET Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 282 Skrevet 28. April, 2017 Jeg tror NONSTOP er et turnoff for mange, da det lugter af ikke helt rent trav. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindet 16 Skrevet 28. April, 2017 Damn hun er sku ellers cute på billederne, men ikke sjovt hvis lugten ikke er til at holde ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 339 Skrevet 1. Maj, 2017 en udenlandsk pige der tilbyder sig 24 timer i døgnet ? Uden pause ? Og "skriv på engelsk". Nok en stakkels "handlet" pige, hvor nogle kriminelle bagmænd tvinger hende og udnytter hende til det her. Kunne selv ikke holde tanken ud at det var sådan .... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindet 16 Skrevet 4. Maj, 2017 torbenb skrev, den 1/5/2017 at 15:37: en udenlandsk pige der tilbyder sig 24 timer i døgnet ? Uden pause ? Og "skriv på engelsk". Nok en stakkels "handlet" pige, hvor nogle kriminelle bagmænd tvinger hende og udnytter hende til det her. Kunne selv ikke holde tanken ud at det var sådan .... makes sense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 282 Skrevet 4. Maj, 2017 Curra skrev, for 6 timer siden: Ville nok tage de to med et gram salt hvis det var mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg