Gettingoff 2 Skrevet 1. Maj, 2017 (edited) Hej folkens Skal på mit første besøg (hos thai-massage) snart - overvejer bl.a. Amita. Jeg har ingen erfaring med købesex fra tidligere. Vil gerne starte med at betale for alm. Massage og så se om der er stemning til mere. Hvor i Århus kan man det? Amita? Winner? Eller?.. synes det lyder som om at man skal beslutte sig fra starten nogle steder. Gode råd til en nybegynder modtages gerne. Redigeret 1. Maj, 2017 af Gettingoff Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 1. Maj, 2017 Gettingoff skrev, for 32 minutter siden: Gode råd til en nybegynder modtages gerne. Oh my God det bliver en lang aften, og hva gør man ikk for at hjælpe en Nybegynder Vil lige orienterer dig fra start at muligheden for at blive afhængig af den slags er stor Jeg vil bruge de næste 20 min på at finde ud af hvor det er bedst at sende dig hen? Det er jo ret vigtig du starter med en go oplevelse, og tro mig der er mange her som har goe ideér og som nok også vil komme med goe Indslag, håber jeg Jeg personligt har altid, altså hvis det er et nyt sted, startet med at bestille massage, og derefter lade forholdene vise resten, men sådan er vi så forskellige og Hurra for det jeg tar lige en halv Time og tænker hva der ku være bedst for dig, Ny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gettingoff 2 Skrevet 1. Maj, 2017 (edited) Tak for svar. Ja det er jo så også den indgangsvinkel jeg påtænker - at lægge ud med og betale for at få alm. massage og så se hvor det bærer hen - om der er stemning for en fuld pakke måske..... Redigeret 1. Maj, 2017 af Gettingoff Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1101 Skrevet 1. Maj, 2017 Smut en tur til Siam, Jyllands Allé, der får du god massage, lidt fræk pirring undervejs, og alt hvad du har lyst til derefter ... God fornøjelse - uanset hvad du beslutter dig for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB1 24 Skrevet 1. Maj, 2017 Til Julius: Er der lukkede rum hos Siam eller kun forhæng? - ret vigtigt hvis mere end helt alm. "pæn" massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 1. Maj, 2017 Gettingoff skrev, for 49 minutter siden: Tak for svar. Ja det er jo så også den indgangsvinkel jeg påtænker - at lægge ud med og betale for at få alm. massage og så se hvor det bærer hen - om der er stemning for en fuld pakke måske..... Sorry men jeg kan ikk lige lurer hvor det er bedst for dig pt. Der er jo mange muligheder? Amita som du selv var ind på, ku måske være en mulighed, men jeg ved ikk hvem du møder? Så mit umiddelbart forslag ender pt. Med PP hvis det er de rigtige piger der er der? Winner på Trøjborg, ku også være en mulighed, med store Silikonebryster, spør efter Much så er der jo også Grønnegade, NN og ikke mindst Jens Baggesensvej 3, og nok andre goe muligheder, men med Fp kan du næsten ikk undgå det bliver en go oplevelse Go Tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1101 Skrevet 1. Maj, 2017 BB1 skrev, for 29 minutter siden: Til Julius: Er der lukkede rum hos Siam eller kun forhæng? - ret vigtigt hvis mere end helt alm. "pæn" massage Der er kun forhæng, men der foregår det samme bag alle forhæng, så du er ikke alene til mere end det "pæne" ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 1. Maj, 2017 (edited) Jeg tror at Beautiful Spirit Thaimassage. Jens Baggesens Vej 3 tlf 9197 8131 er et godt begyndersted. Forholdsvis stort rum til massage, ingen forhæng. God massage af ung pige. Tilbud om fuld pakke, ingen sure miner da jeg fra valgte dette. Vent med at slå til tilbud om fuld pakke, til du er helt tryg i situationen. Start evt. med et handjob. Redigeret 1. Maj, 2017 af Steenborg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gettingoff 2 Skrevet 2. Maj, 2017 Mange tak for de gode forslag. Så er jeg allerede godt på vej - snarest muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 2. Maj, 2017 Morning som newbie ville jeg kigge efter. Hedemannsgade Jens Baggesensvej eller Amita på Silkeborgvej. ( Appel ) Alle tre steder er der gode lokaler og mulighed for bad og sjov. Much hos Vinner er også nævnt i denne tråd, men der skal du være erfaren for at der kommer noget godt ud af det. Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gettingoff 2 Skrevet 2. Maj, 2017 Takker Glæder mig.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg