Benny Bomstærk 0 Skrevet 2. Maj, 2017 (edited) Har endelig fået lavet en profil efter at have læst med i flere år. Tak for delt viden. Er der nogen der kan pege i retning af en billig udløsning i trekantsområdet? Jeg er presset økonomisk men nu også i løgene. Helst kvinder under 100kg. Mvh BB Redigeret 2. Maj, 2017 af Benny Bomstærk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benny Bomstærk 0 Skrevet 2. Maj, 2017 Svarer mig selv med mere info til tråden. Jeg er stort set ligeglad med hvem hun er eller hvad hun kan, bare det er meget billigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 5. Maj, 2017 Hmm... jeg ved at et "hj" betyder et håndjob, men "evt mere i trekantsområdet", den forstår jeg ikke. Hvad er det du vil have hun skal gøre ved dig i dit trekantsområde? Og hvor har du dit trekantsområde - er det din mås du vil have onduletet af hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 5. Maj, 2017 Sammel nogle flere flasker, Glæden over at have sparet penge er noget mindre en at have haft en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funktionær 377 Skrevet 5. Maj, 2017 AalborgLook skrev, 1 time siden: Hmm... jeg ved at et "hj" betyder et håndjob, men "evt mere i trekantsområdet", den forstår jeg ikke. Hvad er det du vil have hun skal gøre ved dig i dit trekantsområde? Og hvor har du dit trekantsområde - er det din mås du vil have onduletet af hende? Vejle - Kolding - Fredericia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sofus 2 63 Skrevet 5. Maj, 2017 De fleste thai steder kan du få det for 300 kr hvis du spørger nok også uden massage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benny Bomstærk 0 Skrevet 8. Maj, 2017 AalborgLook skrev, den 5/5/2017 at 12:27: Hmm... jeg ved at et "hj" betyder et håndjob, men "evt mere i trekantsområdet", den forstår jeg ikke. Hvad er det du vil have hun skal gøre ved dig i dit trekantsområde? Og hvor har du dit trekantsområde - er det din mås du vil have onduletet af hende? Beklager, troede trekantsområdet var geografisk almen viden. Jeg gør mig ellers umage for at skrive overskrifter der er skarpe for brugerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benny Bomstærk 0 Skrevet 8. Maj, 2017 DETH skrev, den 5/5/2017 at 12:28: Sammel nogle flere flasker, Glæden over at have sparet penge er noget mindre en at have haft en god oplevelse. Men det er jo ikke det jeg efterlyser - men tak for input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 8. Maj, 2017 Benny Bomstærk skrev, for 2 minutter siden: Beklager, troede trekantsområdet var geografisk almen viden. Jeg gør mig ellers umage for at skrive overskrifter der er skarpe for brugerne. Kender udemærket godt den geografiske placering af trekantsområdet - har selv boet der - men det var lidt pga. en anden tråde hvor det blev diskutere om en trekant (kvindens) og hvordan den skal være barberet, og nogen mente at manden også have en trekant - dog men en snabel i midten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beaver 57 Skrevet 8. Maj, 2017 (edited) Benny Bomstærk skrev, den 2/5/2017 at 14:52: Har endelig fået lavet en profil efter at have læst med i flere år. Tak for delt viden. Er der nogen der kan pege i retning af en billig udløsning i trekantsområdet? Jeg er presset økonomisk men nu også i løgene. Helst kvinder under 100kg. Mvh BB Denne kvinde vejer godt nok over 100 kg, men til gengæld har hun nogle fornuftige priser. 350 kr. for et blowjob og du kan møde hende i Kolding i dag. What's not to like? https://annoncelight.dk/showad/216625 Redigeret 8. Maj, 2017 af Beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beaver 57 Skrevet 8. Maj, 2017 Du kan også overveje Kira i Fredericia. Hun tilbyder et handjob med slug til 400 kr. https://annoncelight.dk/showad/222964 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 8. Maj, 2017 Benny Bomstærk skrev, for 9 timer siden: Men det er jo ikke det jeg efterlyser - men tak for input Det var nok til den kække side at skrive, men forskellen mellem et hj der giver minder og et der får en til at fornægte sexkøb frem over, er oftes kun et par 100kr og lidt forarbejde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extroox 44 Skrevet 9. Maj, 2017 DETH skrev, for 5 timer siden: Det var nok til den kække side at skrive, men forskellen mellem et hj der giver minder og et der får en til at fornægte sexkøb frem over, er oftes kun et par 100kr og lidt forarbejde Et handjob der giver minder Er det sådan et der er udført så brutalt, at man har vabler de næste 14 dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 9. Maj, 2017 Extroox skrev, for 3 timer siden: Et handjob der giver minder Er det sådan et der er udført så brutalt, at man har vabler de næste 14 dage. Asian feeling I Kabukichõ, spørg efter Nonoka, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg