BdsmPar 408 Skrevet 5. Maj, 2017 Den jyske pige fra december gangbanget har skrevet og spurgt om jeg kan hjælpe med at opfylde hendes fantasi om et Bukkake gangbang. Det vil jeg selvfølgelig hjertens gerne! Så nu mangler jeg nogle af Jer stabile erobrugere Setup: Pigen vil gerne gangbanges, smækkes i røven, prøve 2 pikke i fissen og også gerne en pik i røv og fisse hvis muligt. Der udover ønsker hun alt Jeres sperm i ansigt/mund. Hvis muligt så gerne “på samme tid” agtigt. Min erfaring er dog, at det kan være svært at time Så reglen er, at man kommer når man vil, man skal bare gøre det i hendes ansigt og mund Og igen gælder det at man kommer lige så mange gange man gider Der er også tilmeldt en fluffer, så der er 2 piger at lege med. Men igen, pigen “i centrum” er den eneste der skal modtage spermen. Dato: Lørdag 13/5 fra 15 - 17 på Frederiksberg. Pris: 1.200kr Max antal deltagere: 8-10 Tilmelding i privat besked eller mail. Hvis over mail så husk Jeres pro navn. skriv gerne hvis I har været med før, men er usikker på jeg kan huske Jer. Mail: [email protected] Nye deltagere må forvente, at jeg screener hårdt for at sammensætte et godt arrangement. Men det er noget alle er gået igennem, og det er et must for at deltage. Håber vi ses 14 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrCerious 144 Skrevet 8. Maj, 2017 Spændende spændende Jeg har en konfirmkonfirmationskørsel i gammel "racer" den eftermiddag, men hvis de to ting ikke falder sammen...håber jeg ikke. Så kommer jeg gerne! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tantra Anders Skrevet 8. Maj, 2017 Kinky som altid er "fluffer" også til sex - self uden man kommer :)) er er det 100 procent fluffing Mvh Anders Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BdsmPar 408 Skrevet 8. Maj, 2017 MrCerious skrev, for 12 timer siden: Spændende spændende Jeg har en konfirmkonfirmationskørsel i gammel "racer" den eftermiddag, men hvis de to ting ikke falder sammen...håber jeg ikke. Så kommer jeg gerne! Krydser fingre Tantra Anders skrev, for 3 timer siden: Kinky som altid er "fluffer" også til sex - self uden man kommer :)) er er det 100 procent fluffing Mvh Anders Også sex (Y) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BdsmPar 408 Skrevet 8. Maj, 2017 Spejlvendt men de smarte kan se hvad der står 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBody10 5 Skrevet 8. Maj, 2017 Har skrevet en pm! Tror ikke man vil misse dette event. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 8. Maj, 2017 Lige sådan et event jeg har gået og ventet på. Også skal jeg til min nevøs konfirmation den dag øøøøøøøøøv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tantra Anders Skrevet 9. Maj, 2017 RasmusL skrev, for 20 timer siden: Lige sådan et event jeg har gået og ventet på. Også skal jeg til min nevøs konfirmation den dag øøøøøøøøøv. Ej mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BdsmPar 408 Skrevet 10. Maj, 2017 RasmusL skrev, den 5/8/2017 at 20:31: Lige sådan et event jeg har gået og ventet på. Også skal jeg til min nevøs konfirmation den dag øøøøøøøøøv. Det er jeg ked af at høre :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsonrocks 293 Skrevet 10. Maj, 2017 Aiii....her har jeg ledt efter et bukkake event i ... jeg ved ikke hvor lang tid...og så på en lørdag - hvor jeg skal til konfirmation........øv øv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BdsmPar 408 Skrevet 10. Maj, 2017 Johnsonrocks skrev, for 13 minutter siden: Aiii....her har jeg ledt efter et bukkake event i ... jeg ved ikke hvor lang tid...og så på en lørdag - hvor jeg skal til konfirmation........øv øv Også konfirmation!? Det er jo derfor videokameraet er blevet opfundet I tilfælde af andre synes det er sjovt at læse, så vedhæfter jeg lige et par screenshots af samtalen med pigen. Jeg har selvfølgelig redigeret hendes navn og billede væk fra Tinder-samtalen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsonrocks 293 Skrevet 10. Maj, 2017 Det er fræk læsning :-)....men en "dum" da I har valgt :-)....for mig i hvert fald.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BdsmPar 408 Skrevet 11. Maj, 2017 Der er stadig et par enkelte ledige pladser tilbage Et billede fra flufferen... Hun skrev det var lidt svært at skrive KG så derfor undlod hun resten af teksten. Jeg synes det går an alligevel 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrCerious 144 Skrevet 12. Maj, 2017 RasmusL skrev, den 8/5/2017 at 22:31: Lige sådan et event jeg har gået og ventet på. Også skal jeg til min nevøs konfirmation den dag øøøøøøøøøv. I know the feeling buddy! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrCerious 144 Skrevet 12. Maj, 2017 BdsmPar skrev, den 10/5/2017 at 12:23: Også konfirmation!? Det er jo derfor videokameraet er blevet opfundet I tilfælde af andre synes det er sjovt at læse, så vedhæfter jeg lige et par screenshots af samtalen med pigen. Jeg har selvfølgelig redigeret hendes navn og billede væk fra Tinder-samtalen BdsmPar skrev, den 10/5/2017 at 12:23: Også konfirmation!? Det er jo derfor videokameraet er blevet opfundet I tilfælde af andre synes det er sjovt at læse, så vedhæfter jeg lige et par screenshots af samtalen med pigen. Jeg har selvfølgelig redigeret hendes navn og billede væk fra Tinder-samtalen Genialt KG...det kan vi da godt li' 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BdsmPar 408 Skrevet 13. Maj, 2017 Har fået en aflysning. Er der en enkelt seriøs fyr der er spontan i dag kl 15 på Frederiksberg? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 13. Maj, 2017 Tror bare i skal skrive til den mail, der står i det første indlæg i denne tråd Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie11111 31 Skrevet 13. Maj, 2017 Hej det kunne være rigtig fedt hvis en af deltagerne kunne lave en anmeldelse af eventet idag Tænker at jeg ik er den eneste der ærgrer mig rigtig meget over ikke at kunne deltage idag, så det ville være super med lidt ord fra arrangementet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thephd 203 Skrevet 17. Maj, 2017 Jeg er enig med @Charlie11111. Det kunne være rigtigt fedt med en beretning fra dette event 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 31. December, 2017 thephd skrev, den 17-05-2017 at 13:42: Jeg er enig med @Charlie11111. Det kunne være rigtigt fedt med en beretning fra dette event Men desværre kom der aldrig nogen beretning fra dette arrangement. Tøsen ser ellers fantastisk ud på billedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg