Æ-jyde 6 Skrevet 7. Maj, 2017 Hey gutter. Jeg er helt ny i feltet, så søger nogle anbefalinger fra Jer alle. Er der danske piger som I vil anbefale i det midt og vestjyske? Jeg søger både privat hos mig eller besøg hos hende, og aldersmæssigt max. 35 år. Håber I kan hjælpe. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catja Skrevet 7. Maj, 2017 Argh..... alderskriteriet God jagt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 7. Maj, 2017 En plus fyrre milf der i posituren virker åben og erfaren.. jeg ville nok ansøge om enetime, hvis jeg var ovre på halvøen... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Louisapigen Skrevet 9. Maj, 2017 Tror der er en del at finde herinde, men held og lykke med det ihvertfald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 10. Maj, 2017 Nadja - Haderup Juliepigen - Bording Tillde - Bording Et lille udpluk af fantastiske gudinder som jeg personligt kan anbefale i det midtjyske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg