StudineMILF 9501 Skrevet 9. Maj, 2017 Pik sprøjt skrev, for 1 time siden: Lav lasagne med spinat kogte urter bønner fra dåse kartofler i skiver oliven feta eller søg efter indiske retter mange er vegetariske. Jeg spiser kun kød 2 - 4 gange om ugen. Kære PIK Vi spiser kød måske 1-2 gange pr. uge, men har lige købt Spinat og masser af andre grøntsager. Havde faktisk tænkt på en lasagne idag, men tror jeg tager lidt spidskål og kikærter mm i soyafløde og med masser af gurkemeje. Det er en jeg har fra min veninde som er veganer. Dejligt og spise lidt sundere og tak for dit input frækkert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 9. Maj, 2017 StudineMILF skrev, for 7 minutter siden: Kære PIK Vi spiser kød måske 1-2 gange pr. uge, men har lige købt Spinat og masser af andre grøntsager. Havde faktisk tænkt på en lasagne idag, men tror jeg tager lidt spidskål og kikærter mm i soyafløde og med masser af gurkemeje. Det er en jeg har fra min veninde som er veganer. Dejligt og spise lidt sundere og tak for dit input frækkert Du kan også lave lasagne med laks, det smager godt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 9. Maj, 2017 StudineMILF skrev, for 2 minutter siden: Kære PIK Vi spiser kød måske 1-2 gange pr. uge, men har lige købt Spinat og masser af andre grøntsager. Havde faktisk tænkt på en lasagne idag, men tror jeg tager lidt spidskål og kikærter mm i soyafløde og med masser af gurkemeje. Det er en jeg har fra min veninde som er veganer. Dejligt og spise lidt sundere og tak for dit input frækkert Dagens ret lyder lækkert, men jeg ved ikke om det er sundere at spise vegetarisk. Jeg har oplevet en vegetar som tog kød i munden, dog uden at sluge den. Velbekomme, Mvh. PS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 9. Maj, 2017 holstebronx skrev, for 7 minutter siden: Du kan også lave lasagne med laks, det smager godt Ja det smager godt, men hvis man er rigtig vegetar spiser man heller ikke fisk. Velbekomme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 9. Maj, 2017 holstebronx skrev, for 1 time siden: Du kan også lave lasagne med laks, det smager godt Ja det kunne jeg, men så spiser de unge mennesker det ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 9. Maj, 2017 StudineMILF skrev, for 1 minut siden: Ja det kunne jeg, men så spiser de unge mennesker det ikke Så må de sulte ! Du er vel ikke en curling forældre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 9. Maj, 2017 (edited) StudineMILF skrev, for 7 timer siden: Har du forstand på Vegetar retter ? Troede da kun du var til kød og kølle ? Nu er jeg forvirret... Redigeret 9. Maj, 2017 af Anilingus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 9. Maj, 2017 Ligner vel nærmest noget der plejer at skulle have masser af slik og pølser... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 9. Maj, 2017 holstebronx skrev, for 3 timer siden: Så må de sulte ! Du er vel ikke en curling forældre Det tror jeg da ikke jeg er. Jeg synes dog, at de unge mennesker selv må bestemme hvad de vil spise. Jeg spørger altid hvad de kunne tænke sig, og hvis det ikke er for dyrt eller tager for lang tid i en travl hverdag, så laver jeg det de godt kan lide. Jeg er en god mor. Tror jeg har fået den der af vide før af en herindefra, som ikke var enig i et af mine synspunkter ang. de kære børn.. Men tilbage til tråden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 10. Maj, 2017 Jp Hvordan rengør man nemmest champignoner? Jeg bruger altid litervis af vand mens jeg vasker dem fri for jord med hænderne. Har du et godt fif jeg kan få glæde af? Eller er det bare en vandkrævende proces? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 10. Maj, 2017 gerog skrev, for 11 minutter siden: Jp Hvordan rengør man nemmest champignoner? Jeg bruger altid litervis af vand mens jeg vasker dem fri for jord med hænderne. Har du et godt fif jeg kan få glæde af? Eller er det bare en vandkrævende proces? faktisk skal champignon ikke vaskes når du har skåret den jordfyldte rod af så er det bedst at børste dem med en blød børste eller en pensel når du vasker dem suger de en masse vand til sig 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 10. Maj, 2017 aaisha skrev, for 10 minutter siden: faktisk skal champignon ikke vaskes når du har skåret den jordfyldte rod af så er det bedst at børste dem med en blød børste eller en pensel når du vasker dem suger de en masse vand til sig får man virkelig al jord af med en børste? men tak for fiffet aaisha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 10. Maj, 2017 GEROG ja helst ingen vand ! jP 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 10. Maj, 2017 gerog skrev, for 13 minutter siden: får man virkelig al jord af med en børste? ja hvis man er grundig og der ingen fugt er på champignon eller pensel 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pallehansen 1539 Skrevet 11. Maj, 2017 Så er der mere hjælp i køkkenet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 11. Maj, 2017 pallehansen skrev, for 5 timer siden: Så er der mere hjælp i køkkenet JA da Palle det er da ikke for meget tak JP Tror forøvrigt de er tjenere ! Det er en film fra Netflix Sød og sjov ! Og man måtte alt med nymferne ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 11. Maj, 2017 EN køkken skriver blander sig, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 2. Juni, 2017 hvad siger i til mad sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg