jyden1 9 Skrevet 8. Maj, 2017 Hej, Nogle der har erfaringer med Eva83: https://sugardaters.dk/show?alias=Eva83 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GavmildeGert 22 Skrevet 16. Juli, 2017 Har du mødt hende? Jeg skriver med hende nu og hun virker villig og er lækker.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheBangBangMan Skrevet 30. August, 2017 GavmildeGert skrev, den 16-07-2017 at 08:31: Har du mødt hende? Jeg skriver med hende nu og hun virker villig og er lækker.. Fik du selv mødt hende evt.? Jyden1 har hellere ikke givet lyd fra sig hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GavmildeGert 22 Skrevet 30. August, 2017 Mødte hende ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Everkal Skrevet 20. September, 2017 Jeg har mødt hende. Hun er rigtig sød og det var god sex. Gav 2000 for en times tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 8. Juni, 2018 Hun er aktiv igen Nogen med nyere erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrHey 13 Skrevet 21. Juni, 2018 Er også interesseret i at høre lidt om hende. Kom frisk, evt pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mascarello Skrevet 4. Juli, 2018 Er ved at arrangere hendes første trekant (mmk) på lørdag :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrHey 13 Skrevet 4. Juli, 2018 Mascarello skrev, for 19 minutter siden: Er ved at arrangere hendes første trekant (mmk) på lørdag Spændende! Fortæl endelig efterfølgende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mascarello Skrevet 5. Juli, 2018 Har fået et frafald, så hvis der en nogen friske herinde, så send pb! Krav: alder:35-50, pæn, soigneret, gennemsnitligt udrustet, pli og situationsfornemmelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 6. Juli, 2018 Ja rigtig sød pige, hvis det er det du vil vide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 21. August, 2018 Kan bekræfte hun er et besøg værd... Fræk pige til rimelig penge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curious000 0 Skrevet 21. April, 2019 Nogen der ved, om hun stadig SDer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg