Sofiala 444 Skrevet 10. Maj, 2017 Ved ikke om den her skulle have været under efterlysninger, men den kunne jeg ikke finde. Måske fordi jeg står som GP? Men.. Jeg overvejer at se om jeg kan få en prøvevagt på en klinik, men jeg aner ikke hvordan jeg lige skal finde frem til stederne.. Det kunne være dejligt, hvis nogle af jer herinde kunne give mig nogle navne og gerne link til et par gode steder i landet. Helst steder I selv kan lide at komme, men det må også godt bare være et sted I kender til. Det må meget gerne være i Midtjylland, men det er ikke et krav. Både piger, mænd og klinikker må svare Håber I vil hjælpe 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Marlene More Skrevet 10. Maj, 2017 Du er velkommen til at besøge Www.vojensdream.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 384 Skrevet 10. Maj, 2017 Du er velkommen til at ringe til mig så kan jeg give dig nummeret til et sted i ODENSE C. hvor jeg selv er rigtig glad for at være og med ordnede forhold! 6112 1832 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV 2984 Skrevet 10. Maj, 2017 (edited) Jeg er selv hos afrodites-piger og er meget tilfreds med mine arbejds forhold. Du er velkommen til at smide PB hvis du vil vide mere. Mvh Jasmin ❤ Redigeret 4. Oktober, 2017 af SEXY JASMIN HERLEV 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Maj, 2017 Jeg skulle lige til at sige, at de lyserøde læser et opslag lige så "godt" som mænd "Gerne i midtjylland " og så foreslås der Fyn og Sjælland ... Men så stod der jo,"...men ikke noget krav" Prøv Pigekollektivet i Randers Haderup pigerne i Haderup Jeg kommer ikke så meget omkring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaninen 60 Skrevet 11. Maj, 2017 http://www.svalereden.eu Et gammelt hus ude på landet, men rent og pænt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. Maj, 2017 @Sofiala Nu kommer der måske lidt an på hvad du mener med "klinik / bordel". Nogle steder skal du bare møde op, hvor der så er en "tele", til at hjælpe med lidt af hvert, sådan har jeg i hvert fald forstået det. Andre steder der lejer man bare lokalet, men man skal gøre rent efter sig, og selv sørge for annonce og alt det der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 11. Maj, 2017 Hvad med Kolding Stjernepigerne?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofiala 444 Skrevet 11. Maj, 2017 holstebronx skrev, for 12 timer siden: @Sofiala Nu kommer der måske lidt an på hvad du mener med "klinik / bordel". Nogle steder skal du bare møde op, hvor der så er en "tele", til at hjælpe med lidt af hvert, sådan har jeg i hvert fald forstået det. Andre steder der lejer man bare lokalet, men man skal gøre rent efter sig, og selv sørge for annonce og alt det der. Jeg havde egentlig også bare opfattelsen af, at et bordel var et sted med telefondame, et par bollerum og nogle piger på vagt.. Måske det ikke altid er sådan? (har aldrig været sådan et sted) Hvis man bare lejer sig ind og selv står for tingene er det vel bare privat diskret? Jeg vil bare prøve et bordel - hvad det så er, finder jeg jo nok ud af hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. Maj, 2017 Sofiala skrev, for 3 minutter siden: Jeg havde egentlig også bare opfattelsen af, at et bordel var et sted med telefondame, et par bollerum og nogle piger på vagt.. Måske det ikke altid er sådan? (har aldrig været sådan et sted) Hvis man bare lejer sig ind og selv står for tingene er det vel bare privat diskret? Jeg vil bare prøve et bordel - hvad det så er, finder jeg jo nok ud af hehe Jeg tror at der findes lidt af hvert af klinik modeller. Men jeg tænkte at hvis du vil prøve et sted med telefondame osv., så kan "vi" jo sortere de andre steder fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofiala 444 Skrevet 11. Maj, 2017 holstebronx skrev, for 1 minut siden: Jeg tror at der findes lidt af hvert af klinik modeller. Men jeg tænkte at hvis du vil prøve et sted med telefondame osv., så kan "vi" jo sortere de andre steder fra Jeg er egentlig lidt ligeglad. Jeg har ikke noget imod at tage telefonen selv. Jeg vil bare prøve et bordel - hvad det så end er.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 11. Maj, 2017 Sofiala skrev, 1 time siden: Jeg havde egentlig også bare opfattelsen af, at et bordel var et sted med telefondame, et par bollerum og nogle piger på vagt.. Måske det ikke altid er sådan? Hvis man bare lejer sig ind og selv står for tingene er det vel bare privat diskret? Ikke nødvendigvis, på et bordel kommer der oftes mænd til døren uden tidsbestilling, og adressen er kendt på forhånd. De fleste (men nok ikke alle) privat/diskret-steder er med tidsbestilling, og gæsterne får først adressen ved tidsbestilling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg