sejer 325 Skrevet 11. Maj, 2017 (edited) https://annoncelight.dk/showad/220992 Hmmmm....... Kan se at Roxana er tilbage. Hun havde ellers meddelt i februar at det var slut med arbejdet i Danmark Besøgte hende 4 gange i Tilst. Hun er superb til Deep Throat....HELT i bund Sejer Redigeret 11. Maj, 2017 af sejer stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterNobody 32 Skrevet 15. Maj, 2017 Linket viser en ualmindelig smuk pige ved navn Vanessa ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 325 Skrevet 15. Maj, 2017 Hun er rejst. Men kommer tilbage. Sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
downunder 82 Skrevet 16. Maj, 2017 MisterNobody skrev, for 14 timer siden: Linket viser en ualmindelig smuk pige ved navn Vanessa ? Ja, og om det er ægte billeder (af Roxana) får vi ikke noget at vide om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 842 Skrevet 16. Maj, 2017 Eller ægte af Vanessa. For så tager jeg snart afsted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roxana 9 Skrevet 16. Maj, 2017 Hi guys I'm not in Aarhus right now At this time there is so sweet and lovely Vanessa, we have same link to our ads and just changing pictures each week I'll be there in next week, so her pictures are 100% real Hugs, Roxana 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 325 Skrevet 16. Maj, 2017 Og billederne af Roxana er også ægte. Sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 842 Skrevet 17. Maj, 2017 Vanessas billeder fortjener er kontrolbesøg, så jeg håber at nå det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
downunder 82 Skrevet 17. Maj, 2017 sejer skrev, for 12 timer siden: Og billederne af Roxana er også ægte. Sejer Er du sikker? Umiddelbart tænker jeg, at de er fake. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sjæfen 19 Skrevet 22. Maj, 2017 Jeg har lige set, at Roxana er tilbage i Århusområdet, men nu på Engtoften i Viby. AL-annoncen er opdateret i dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stiv55 108 Skrevet 25. Maj, 2017 Ouh, en flot "sild", Roxana er! Har lige skrevet med hende i går - hun smutter på søndag fra Viby, men ved ikke endnu hvorhen. Hun har dog lovet at gi' besked, når hun ved det. Men det ka' jo være til hvorsomhelst. Både i DK og udenlands. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 25. Maj, 2017 downunder skrev, den 17-05-2017 at 11:02: Er du sikker? Umiddelbart tænker jeg, at de er fake. det er ikke umidelbart samme pige på alle billederne....tatoveringerne går ikke igen, og er ikke de samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roxana 9 Skrevet 25. Maj, 2017 Grækeren skrev, for 2 timer siden: det er ikke umidelbart samme pige på alle billederne....tatoveringerne går ikke igen, og er ikke de samme All of pictures are mine I have a pictures from two photo sessions and some selfies Because of that my tattoos can be on different sides or hidden by hair Tattoo on my arm is new and I didn't had it on photo sessions Roxy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 26. Maj, 2017 sejer skrev, den 11/5/2017 at 11:57: https://annoncelight.dk/showad/220992 Hmmmm....... Kan se at Roxana er tilbage. Hun havde ellers meddelt i februar at det var slut med arbejdet i Danmark Besøgte hende 4 gange i Tilst. Hun er superb til Deep Throat....HELT i bund Sejer Var det sådan et vildt eller mere blødt Deep throat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg