Klumb 196 Skrevet 12. Maj, 2017 Hey gutter og go bededag Er der nogen af jer der er stødt på Lillemis før? Skrev for 14 dage siden uden hun svarede. Nu har hun lige skrevet om jeg er klar på noget trekant med veninden. Spurgte om et par billeder, fik så hendes nummer og kan fornemme at hun er aktiv på annoncelight.dk.. Det oss lige meget, men er der nogen der kan sige god for hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 12. Maj, 2017 har fået samme tilbud, men kan ikke se fotos hm link på annoncelight tak, er det fordi det er samme tlf nummer på annoncelight ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 12. Maj, 2017 Ja søgte på nummeret, og så kom der nogle links til annoncelight.dk men når jeg trykkede som kom der intet frem.. Der er stadig ikke kommet nogen billeder endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 8270 Skrevet 12. Maj, 2017 Klumb skrev, for 37 minutter siden: Ja søgte på nummeret, og så kom der nogle links til annoncelight.dk men når jeg trykkede som kom der intet frem.. Der er stadig ikke kommet nogen billeder endnu Må vi se link til annoncelight.dk ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg