Randersmand 313 Skrevet 12. Maj, 2017 Jeg har tidligere forespurgt om klubber i Hamburg med hvor store og hvor mange piger der er i forbindelse med at vi er en flok der skal til hamburg om ikke så længe Det jeg er kommet frem til er nedenstående og der hvor det er ? tegn ved mangler jeg svar. Nogen der kan hjælpe med at udfylde hullerne? klubberne der er i spil er fantasy lounge, the babelon, Atmos og harmony. og vi kommer en lørdag aften Fantasy lounge 1.hvad koster entré 60€ 2. hvad koster pigerne 60€ ad adlibitum max 20 min af gangen 3.hvor mange piger på stedet Ca. 10-12 piger en lørdag 4. hvad koster ekstra ? 5.ulempe ved denne klub kun 20 minutter af gangen. og dårlig buffet 6. fordele ved denne klub knald alt det du vil til en billig pris The babelon 1.hvad koster entré 60€ 2. hvad koster pigerne 60€ for en halv time 3.hvor mange piger på stedet ? en lørdag 4. hvad koster ekstra ? 5.ulempe ved denne klub ? 6. fordele ved denne klub stor og flot klub med gode muligheder for at sidde sammen. god buffet Atmos 1.hvad koster entré 60€ 2. hvad koster pigerne 60€ for en halv time 3.hvor mange piger på stedet ? en lørdag 4. hvad koster ekstra ? 5.ulempe ved denne klub kan være svært at sidde 9 sammen snak om tyveri fra skabe 6. fordele ved denne klub stor og flot klub. god buffet Harmony 1.hvad koster entré 50€ 2. hvad koster pigerne 60€ for en halv time 3.hvor mange piger på stedet ? en lørdag 4. hvad koster ekstra ? 5.ulempe ved denne klub uden for Hamborg 6. fordele ved denne klub stor og flot klub med gode muligheder for at sidde sammen. god buffet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 12. Maj, 2017 Svar til Atmos Antal piger på en lørdag kan variere. Generelt er klubben på vej op og jeg vil skyde på en 20-25 stykker. Ekstra koster 50 Euro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 13. Maj, 2017 Randersmand skrev, for 21 timer siden: Jeg har tidligere forespurgt om klubber i Hamburg med hvor store og hvor mange piger der er i forbindelse med at vi er en flok der skal til hamburg om ikke så længe Det jeg er kommet frem til er nedenstående og der hvor det er ? tegn ved mangler jeg svar. Nogen der kan hjælpe med at udfylde hullerne? klubberne der er i spil er fantasy lounge, the babelon, Atmos og harmony. og vi kommer en lørdag aften The babelon 1.hvad koster entré 65€ 2. hvad koster pigerne 60€ for en halv time 3.hvor mange piger på stedet ? en lørdag. Var der i går fredag. Ved ikke om der vil være den store forskel på fredag og lørdag. Men der var et hav af piger. I hvert fald over 30. Pigerne var i klar overtal hele aftnen mens vi var der. Overraskende mange tyske piger. Havde troet det ville være en overvægt af balkanpiger. Der tog jeg fejl. 4. hvad koster ekstra Det afhænger af hvad ekstra du ønsker. Men der tilbydes fx ikke fransk uden. Det fik jeg ikke indtryk af. Men ekstra for 69ér, pilleroderage, massage, dildoshow mm for 20-40 euro ekstra. 5.ulempe ved denne klub Jeg blev lidt pas på alt det mersalgshalløj. Og er du ikke 100% på fornuften, bliver du hurtigt ribbet for alt undtagen dine underbukser. 6. fordele ved denne klub stor og flot klub med gode muligheder for at sidde sammen. god buffet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 313 Skrevet 14. Maj, 2017 underdog .. tak for indput Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg