Borende X 25042 Skrevet 16. Maj, 2017 Kom så hellere hjem til mig i en ledig stund og se, hvor meget lort, der efterhånden er på TV. Det er ikke andet end boligprogrammer og såkalde realityudsendelser. Altså konstruerede virkeligheder. Er det værd at ofre en astronomisk-tommer skærm på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 16. Maj, 2017 Borende X skrev, for 22 minutter siden: Kom så hellere hjem til mig i en ledig stund og se, hvor meget lort, der efterhånden er på TV. Det er ikke andet end boligprogrammer og såkalde realityudsendelser. Altså konstruerede virkeligheder. Er det værd at ofre en astronomisk-tommer skærm på? Nej, heller ikke hvis du spørger mig... Og ift. medielicensen, der just har været debatteret i en anden tråd herinde, har jeg af en god kammerat fået det råd at genbruge indbetalingskortet for sidste år, for det er jo det samme DR også gør - genudsender og genudsender udsendelserne i et væk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. Maj, 2017 Anilingus skrev, for 2 minutter siden: Nej, heller ikke hvis du spørger mig... Og ift. medielicensen, der just har været debatteret i en anden tråd herinde, har jeg af en god kammerat fået det råd at genbruge indbetalingskortet for sidste år, for det er jo det samme DR også gør - genudsender og genudsender udsendelserne i et væk... Hahaha, den var god. Og yderst rimelig. Men stakkels Trine bliver nok ikke meget klogere af alt dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 16. Maj, 2017 Jeg har lige tilbragt 1,5 Tine i Elgiganten.....ak og ve en hovedpine at skulle købe noget man ikke har forstand på Men det ender nok med et Samsung....de var pænest til prisen..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. Maj, 2017 (edited) Trinetease skrev, for 1 time siden: Jeg har lige tilbragt 1,5 Tine i Elgiganten.....ak og ve en hovedpine at skulle købe noget man ikke har forstand på Men det ender nok med et Samsung....de var pænest til prisen..... Fint, Trine. Bare du bliver glad for den, så er alt godt. Jeg kunne jo, lidt perfidt og med en skælm i øjet, tilføje, at når enden er god, er alting godt Redigeret 16. Maj, 2017 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 16. Maj, 2017 Trinetease skrev, for 1 time siden: Jeg har lige tilbragt 1,5 Tine i Elgiganten.....ak og ve en hovedpine at skulle købe noget man ikke har forstand på Men det ender nok med et Samsung....de var pænest til prisen..... 1,5 time - det var godt nok en slat - nu lod du dig vel ikke forføre af en smart sælger eller forførte ham? Samsung - ja Morten Korch har ikke levet forgæves, for så ender det jo godt til sidst... Når du som kvinde vælger det der er pænest til prisen, så er der trods alt ikke den store forskel på dele af de mandlige brugere herinde - de vil også helst vælge pænest til prisen, har jeg lagt mærke til... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bikerguy 2 Skrevet 16. Maj, 2017 jeg ville købe et LG samsung er overratet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg