Aarhus-Dude 8 Skrevet 18. Maj, 2017 Er der nogen har som besøgt hende her?? https://annoncelight.dk/showad/226481 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusfyr1974 14 Skrevet 18. Maj, 2017 Besøgte hende i Randers for ca 1 år siden, hun er en rigtig pæn sød dansk pige og er med på den værste Så kan kun anbefale et besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhus-Dude 8 Skrevet 18. Maj, 2017 Det var lige det jeg havde behov for og høre :);) tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 286 Skrevet 18. Maj, 2017 Jeg har også besøgt hende og kan kun sige do it. Hun har også lavet gb før. Søg på Olivia Randers. Har forøvrigt nogle rigtig flotte tatoveringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doctor Jekyll 53 Skrevet 19. Maj, 2017 Jeg istemmer den positive omtale af Olivia ;-) Hun er virkelig stjerne - både virkelig sød, pæn og fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhus-Dude 8 Skrevet 19. Maj, 2017 Det lyder godt. Er også i fuld gang med få og en aftale i hus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 23. Juni, 2017 Hun har også klart min anbefaling.. Sød, intelligent, fantastisk sportstrænet krop, og så er hun med på lidt af hvert (afhængigt af humør og kemi) Hun er lidt i den dyre ende, men bestemt pengene værd. Hun kan tage ret meget, og virker som om hun hele tiden er "ovenpå", og har kontrol med situationen. Det synes jeg både er frækt, og efterlader mig med god oplevelse. Om ikke andet, så prøv hende for at prøve noget unikt. Men tag dig bare god tid. Jeg tror hun er her for at blive Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg