Posten77 0 Skrevet 21. Maj, 2017 Hvor finder man Ten henne for tiden, og hvis nogen har hendes nummer så PM mig lige, takker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Posten77 0 Skrevet 21. Maj, 2017 Ok, takker. Jeg syntes bare at have læst hun ikke var der mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tvillingen 36 Skrevet 21. Maj, 2017 Jeg har også læst at hun ikke er der mere. Hvis nogen ved hvornhun er kommet hen nu, vil jeg også rigtig gerne vide det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 22. Maj, 2017 Ud fra hvad der tidligere har været skrevet herinde, så skulle det jo være Ten der har startet Heng Heng op, så jeg vil da finde det underligt hvis det er tilfældet og hun så ikke selv er der længere ... men det er ved at være længe siden jeg sidst har været forbi så jeg tør ikke sige om hun stadig er der, men det er vel bare at ringe/skrive til stedet og prøve at bestille en tid hos hende ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 150 Skrevet 23. Maj, 2017 Hun har skrevet til mig for ca. en uge siden på SMS at hun ikke var der mere, men jeg skal ikke kunne sige om hun er tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman1986 1 Skrevet 29. Maj, 2017 Hvordan får man kontakt til Ten igen? Send gerne hendes nummer til mig eller oplys hvor hun arbejder nu:) Håber i vil være behjælpelige. Mange hilsner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg