Gæst Skrevet 21. Maj, 2017 Hun har godt nok forandret sig. Men jeg kan godt lide hendes nye upper class look. Hun er stadigvæk en snack ku' godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 21. Maj, 2017 Aaaah, Pam. 90'ere, Baywatch og en sexvideo med Tommy Lee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. Maj, 2017 (edited) Tjah, i betragtning af, at hun sikkert nok er dullet godt op til lejligheden, synes jeg ikke, hun er noget specielt. Hun er i mine øjne ret ordinær, og så sent som i dag har jeg da set noget lige så godt i det lokale supermarked. Redigeret 21. Maj, 2017 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Maj, 2017 Borende X skrev, for 18 minutter siden: Tjah, i betragtning af, at hun sikkert nok er dullet godt op til lejligheden, synes jeg ikke, hun er noget specielt. Hun er i mine øjne ret ordinær, og så sent som i dag har jeg da set noget lige så godt i det lokale supermarked. Det ene udelukker ikke det andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 22. Maj, 2017 Hold da op, vi er snart over i afdelingen for gilf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. Maj, 2017 Det er mange årstiden hun i mine øjne var en snack, men jeg er også til de unge...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg