8000 1990 Skrevet 22. Maj, 2017 Var her i dag men kom kun til en lukket port. Ved at stedet før har været lukket.. Er der en der ved hvorfor og hvem der er der pt. Godt eller skidt ? Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sjæfen 19 Skrevet 22. Maj, 2017 Kender til stedet gennem mange år - især da jeg kørte taxa i Århus. Politiet har gennem årene lukket det adskillige gange. Måske osse denne gang?? Ved det ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerAarhus 178 Skrevet 22. Maj, 2017 sjæfen skrev, for 3 timer siden: Kender til stedet gennem mange år - især da jeg kørte taxa i Århus. Politiet har gennem årene lukket det adskillige gange. Måske osse denne gang?? Ved det ikke. Nu har NN ikke været i Grønnegade i mange år, nok max i 1 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 22. Maj, 2017 HammerAarhus skrev, for 2 minutter siden: Nu har NN ikke været i Grønnegade i mange år, nok max i 1 år. Enig men der har været bordel der i måske 30 år Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerAarhus 178 Skrevet 22. Maj, 2017 8000 skrev, Lige nu: Enig men der har været bordel der i måske 30 år Venligst 8000 Enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 22. Maj, 2017 HammerAarhus skrev, for 1 time siden: Nu har NN ikke været i Grønnegade i mange år, nok max i 1 år. Lidt mere ... det må være godt 1½ år ... N&N havde jo i en kort periode adresse på Herluf Trolles Gade, hvor Winner ligger nu. Winner startede på Herluf Trolles Gade 1. oktober 2015 og der var N&N flyttet til Grønnegade lige inden ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 22. Maj, 2017 møgsvinet skrev, for 1 time siden: Lidt mere ... det må være godt 1½ år ... N&N havde jo i en kort periode adresse på Herluf Trolles Gade, hvor Winner ligger nu. Winner startede på Herluf Trolles Gade 1. oktober 2015 og der var N&N flyttet til Grønnegade lige inden ... Møgsvinet ( og undskyld udtrykket,) har faktisk ret jeg selv dumpede ind hos Winner i Oktober 2015 og mødte Fah ja den tid kommer måske ikk igen, medmindre jeg henter hende men Nok om det, men altid dejligt med folk med hukommelse, Tak til Møgsvinet og tilbage til Grønnegade N&N, hva fandt i så ud af kære Århusfolk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69thomas69 5 Skrevet 2. Juni, 2017 N&N Grønnegade , har stadigvæk åben men de lukker engang imellem daglige dag men ellers skal man ringe og bestille tid hos en bestemt massører... N&N .. er nu kommet tilbage med flere pigerne og en af dem er også Nanny som har været der i mange år... Nanny har jeg altid haft god oplevelse med... De har også natten åbn til klokken 4 om morgenen men fredag lørdag har de åbn hele aftenen til klokken 6 om morgenen . Prisen på natten åbn er lidt anderledes end daglig . Der er mulighed for at parkering i baggården men man skal ringe og spørger først. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg