Hop til indhold
Guest Milfen Stella

Sidder og reflektere

Recommended Posts

Guest Milfen Stella

Nu hvor dagen lige er blevet brugt på Fyn igen. Kan jeg ligge her nu naturlig træt og tænke på hvordan dagen er gået på de frække ,intime ,oplevelser og hyggelige samtaler det har ført til. 

Og det ikke så tit jeg er at finde for tiden. Til gengæld så er i dejlige mænd bare med til at gøre, det endnu mere hyggeligt, spændene, frækt og gør jeg jo kommer igen. Også inden alt for længe. 

Men hvad med jer andre når i har besøgt en GP kan i så også sidde og blive helt høj af det sener på dagen?

Redigeret af Milfen Stella
Stave bøf :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex

Det er der desværre ikke plads til når man er gift. hvis jeg kom hjem helt sagelig eller virkede anderledes end jeg gør når jeg kommer hjem fra en normal arbejdsdag, så ville min kone(læs alle kvinder :() kunne mærke det. sker det flere gange er det et mønster og så er det starten på enden af mit ægteskab...

Med det sagt, så er turen hjem i bilen da ikke lige så kedelig som den er efter en normal  arbejdsdag:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milfen Stella skrev, for 45 minutter siden:

Men hvad med jer andre når i har besøgt en GP kan i så også sidde og blive helt høj af det sener på dagen?

Ja, det gør jeg også, Nok mest fordi så er det overstået, og jeg kan få lov til at være mig selv i en 3 ugers tid, uden at skulle betragtes som et sexobjekt der skal kysses og gramset på 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Sweex skrev, for 5 minutter siden:

Det er der desværre ikke plads til når man er gift. hvis jeg kom hjem helt sagelig eller virkede anderledes end jeg gør når jeg kommer hjem fra en normal arbejdsdag, så ville min kone(læs alle kvinder :() kunne mærke det. sker det flere gange er det et mønster og så er det starten på enden af mit ægteskab...

Med det sagt, så er turen hjem i bilen da ikke lige så kedelig som den er efter en normal  arbejdsdag:)

ja det ville jo heller ikke være det smarteste. Men klart også en letter køretur bagefter ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milfen Stella
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Ja, det gør jeg også, Nok mest fordi så er det overstået, og jeg kan få lov til at være mig selv i en 3 ugers tid, uden at skulle betragtes som et sexobjekt der skal kysses og gramset på 

Nu er det jo ikke helt skidt at blive kysset og gramset på. Og ved du hvad jeg gramser jo bare retur ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milfen Stella skrev, 1 time siden:

.... Men hvad med jer andre når i har besøgt en GP kan i så også sidde og blive helt høj af det sener på dagen? ...

Ja, den dag er afgjort reddet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 25 minutter siden:

jeg kan få lov til at være mig selv i en 3 ugers tid, uden at skulle betragtes som et sexobjekt der skal kysses og gramset på 

hahahah stakkels pus

du lever et hårdt liv

altså hver tredje uge... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Ja, den dag er afgjort reddet :)

Ja det er jo skønt ned sådan nogen dage ik ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Kinky fyr skrev, for 5 timer siden:

Hvor er det da du er på fyn. Bare for en anden gangs skyld

Opholder mig i Middelfart ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...