Guest TboneDK Skrevet 27. Maj, 2017 Nogen der har erfaring med eva_r ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 30. Maj, 2017 Ved ikke om hun har Lukket profilen, eller bare BLOCKED mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 8270 Skrevet 30. Maj, 2017 Ser ud til at den er nedlagt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danman 0 Skrevet 30. Maj, 2017 Har været i kontakt med hende men er vist også blevet blocked nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 352 Skrevet 30. Maj, 2017 Ret sikker på, at profilen er slettet. Mods på siden har tilsyneladende været rundt med buskrydderen i dag. Der er røget en del profiler fra min indbakke i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danman 0 Skrevet 30. Maj, 2017 Ahh ok. Også fra min indbakke så det giver mening. Hun var næsten også for god til at være for real. Skrev med hende i en uges tid og vi aftalte at ses, men så ville hun have transportpenge inden vi skulle ses ;)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 30. Maj, 2017 Danman skrev, for 53 minutter siden: Ahh ok. Også fra min indbakke så det giver mening. Hun var næsten også for god til at være for real. Skrev med hende i en uges tid og vi aftalte at ses, men så ville hun have transportpenge inden vi skulle ses ;)) Ohh, yes - samme "koncept" med mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 30. Maj, 2017 Det er sødt at de bliver ved med at prøve med de profiler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg