holstebronx 7415 Skrevet 28. Maj, 2017 Nogle gange når jeg vil kigge på EG, altså ikke er logget ind, så kommer beskeden om jeg vil installere add-blocker. Er det min telefon som spørger, eller er det en form for reklame / spyware? Jeg har en Samsung telefon. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stiv55 108 Skrevet 28. Maj, 2017 Det lyder spøjst. Jeg har osse en Samsung, og de få gange jeg har været på EG via den, er intet poppet op. Jeg synes i øvrigt, at det er for bøvlet at gå på denne type sider med mobilen - "billederne" er for små til mine øjne, så der skal forstørres op og dermed både scrolles op pg ned og sideværts. Gemmer det til pc'en. Og jeg kan endda smide det over på tv skærmen fra pc'en. Så funker skidtet sgu! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 28. Maj, 2017 holstebronx skrev, for 3 timer siden: Nogle gange når jeg vil kigge på EG, altså ikke er logget ind, så kommer beskeden om jeg vil installere add-blocker. Er det min telefon som spørger, eller er det en form for reklame / spyware? Jeg har en Samsung telefon. Jeg ved når jeg installerer en del gratis apps på Android så følger der reklamer med, og jeg syntes ofte de er lidt påtrængende. Jeg tænker det er sådan noget, som du oplever. There is no such thing as a free lunch I det her tilfælde reklamerer man så for ad-blocker, som er reelt når der detekteres bannere på siden og derfor får du sikkert beskeden lige på det tidspunkt hvor der netop vises reklamer på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Maj, 2017 Maya Kathrine skrev, Lige nu: Jeg ved når jeg installerer en del gratis apps på Android så følger der reklamer med, og jeg syntes ofte de er lidt påtrængende. Jeg tænker det er sådan noget, som du oplever. There is no such thing as a free lunch I det her tilfælde reklamerer man så for ad-blocker, som er reelt når der detekteres bannere på siden og derfor får du sikkert beskeden lige på det tidspunkt hvor der netop vises reklamer på. Det er noget nyt der er kommet, men jeg har ikke installeret nogen apps for nyligt, men det kan sagtens være min telefon. Men ville bare lige høre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 28. Maj, 2017 Den gør det i hvert tilfælde ikke på min Lenovo Android. Måske du har preinstallerede aps på telefonen som efter en opdatering har tilført det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 28. Maj, 2017 Jeg har også en Samsung. Jeg har dog ikke haft lignende problemer med det program. Mine apps kører som de skal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg