Guest sugarshooter Skrevet 30. Maj, 2017 Nogen der har været forbi og kan berette lidt om sandhed/service- og prisniveau?https://annoncelight.dk/showad/228784 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 30. Maj, 2017 Der er hverken Mail- eller telefonnummer på annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 30. Maj, 2017 Telefonnummer står i annonceteksten - første linie Men tror hun er "lokker" - har talt med tlf-manden/drengen - som siger, at "hun" ikke er på arb i dag - for derefter at lægge røret på... Skal dog siges at forbindelsen var elendig... Tror ikke på hun eksisterer - hvertfald ikke i forbindelse med den annonce... Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandy 405 Skrevet 30. Maj, 2017 Jo, der er et nummer i selve annoncen. Søg på nummeret på Facebook - og du skal finde.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 30. Maj, 2017 For os, der ikke er på Facebook, hvad finder man så ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 30. Maj, 2017 Dandy skrev, 1 time siden: Jo, der er et nummer i selve annoncen. Søg på nummeret på Facebook - og du skal finde.... Finde hvad ? En masse Thai- og udenlandske sider / annoncer ?? Ellers må du lige invie os i hvordan du søger et tlf nummer på facebook ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandy 405 Skrevet 30. Maj, 2017 TboneDK skrev, 1 time siden: Finde hvad ? En masse Thai- og udenlandske sider / annoncer ?? Ellers må du lige invie os i hvordan du søger et tlf nummer på facebook ? 1. Gå ind på Facebook 2. Skriv telefonnummeret, der hvor man søger efter personer 3. ...og vupti, du finder ejermanden af telefonnumeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 846 Skrevet 30. Maj, 2017 Facebook eller ej, da jeg ringede op, blev telefonen taget af en mand. Da jeg spurgte efter pigen, sagde han at det var ham der var "pigen" og at han er trans. Forvirret? Det blev jeg i hvert fald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg