Guest Vestegnen Skrevet 1. Juni, 2017 (edited) Nu er relanceringen af den klassiske Nokia 3310 på gaden. Den vejer næsten ingenting og den er ret tynd. Pæn afrundet skærm. Uden at være Nokia ekspert, så vil jeg være hård og sige, at det er en Nokia 230 i et pænt design. Dog er Snake installeret i en noget mere pimpet version Men.. Nokia fik da relanceret sit brand igen, og det er vel derfor Nokia 3310 (2017) er på gaden igen ? Redigeret 1. Juni, 2017 af Vestegnen Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 1. Juni, 2017 Vestegnen skrev, for 24 minutter siden: Nu er relanceringen af den klassiske Nokia 3310 på gaden. Den vejer næsten ingenting og den er ret tynd. Pæn afrundet skærm. Uden at være Nokia ekspert, så vil jeg være hård og sige, at det er en Nokia 230 i et pænt design. Dog er Snake installeret i en noget mere pimpet version Men.. Nokia fik da relanceret sit brand igen, og det er vel derfor Nokia 3310 (2017) er på gaden igen ? Det lyder godt. Den har jeg mange gode minder med og den er savnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 1. Juni, 2017 (edited) DK fyr 34 skrev, 1 time siden: Det lyder godt. Den har jeg mange gode minder med og den er savnet Den er billigt til salg mange steder Du kunne få min gamle 3310 kastet i nakken hvis det ikke var fordi, at den ikke længere kan lade op Redigeret 1. Juni, 2017 af Vestegnen Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 1. Juni, 2017 Og en standby-tid på 3 uger. Uha ... endelig igen en telefon der fungerer som en telefon og ikke som en kæreste der kræver min fulde opmærksamhed og hele tiden skal nusses med og gives ny energi for at due noget til. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg