Jernsvinet 13917 Skrevet 4. Juni, 2017 Er ved at planlægge en tur til Hamburg i uge 24 med besøg på bl.a. Fantasy - men nogen der har en up-date på åbningstiderne? Her ser det nemlig ud til de stadig/igen åbner kl. 14 https://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk/hamburg/stellingen/fantasy_lounge_9468.html Hvis nogen er i tvivl om konceptet: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ras 191 Skrevet 5. Juni, 2017 Jeg tænker at tage afsted i næste uge. Er det uge 24? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13917 Skrevet 6. Juni, 2017 ras skrev, for 7 timer siden: Jeg tænker at tage afsted i næste uge. Er det uge 24? Nej, det bliver nok fra onsdag d. 14. til torsdag d. 15. juni - evt. kun torsdag - og så kun til Fantasy Lounge - ellers ville jeg tage Fantasy om onsdagen - og så en FKK (nok Harmony) om torsdagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13917 Skrevet 8. Juni, 2017 Har bestemt mig til kun at tage en enkelt overnatning i Hamburg - og så kun at besøge Fantasy Lounge torsdag. Nogen, der er interesseret i at mødes - evt. kan jeg tage passagerer med fra/til Flensburg - hvor jeg måske også vil finde lidt sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 9. Juni, 2017 (edited) Jernsvinet skrev, den 5/6/2017 at 01:55: Er ved at planlægge en tur til Hamburg i uge 24 med besøg på bl.a. Fantasy - men nogen der har en up-date på åbningstiderne? Her ser det nemlig ud til de stadig/igen åbner kl. 14 https://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk/hamburg/stellingen/fantasy_lounge_9468.html Hvis nogen er i tvivl om konceptet: Så har jeg chekket åbningstiderne på Fantacy Lounge telefonisk. Fredag og lørdag 14.00 til 04.00 Alle andre dage 14.00 til 01.00 Redigeret 9. Juni, 2017 af Gungner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13917 Skrevet 11. Juni, 2017 Gungner skrev, den 9/6/2017 at 17:34: Så har jeg chekket åbningstiderne på Fantacy Lounge telefonisk. Fredag og lørdag 14.00 til 04.00 Alle andre dage 14.00 til 01.00 Det lyder godt - så kan man nå at få brændt krudtet af, inden det vælter ind med fremmedarbejdere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnieT 151 Skrevet 11. Juni, 2017 Hvilken ugedag og tidspunkt er det bedst at besøge Fantasy? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 148 Skrevet 11. Juni, 2017 ErnieT skrev, for 5 timer siden: Hvilken ugedag og tidspunkt er det bedst at besøge Fantasy? Mit bud vil være at det et bedst at komme så tidligt på dagen som muligt. Og det er nok også bedst ikke at komme på en fredag eller lørdag. Da det typisk er de dage der er mest run på i klubberne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13917 Skrevet 11. Juni, 2017 Kwassi2 skrev, for 23 minutter siden: Mit bud vil være at det et bedst at komme så tidligt på dagen som muligt. Og det er nok også bedst ikke at komme på en fredag eller lørdag. Da det typisk er de dage der er mest run på i klubberne. Ofte har jeg på Fantasy oplevet at der nok kommer en del ved åbningstid - men de siver så også hurtigt hjem til konen, så der mellem kl. 17 - 22 er mere roligt og jeg har flere gange oplevet nærmest at være ene hane i kurven - så er det at man kan få op til 10 ture, selvom det faktisk er mere interessant, når man skal konkurrere lidt om pigerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 11. Juni, 2017 Jernsvinet skrev, for 12 timer siden: Det lyder godt - så kan man nå at få brændt krudtet af, inden det vælter ind med fremmedarbejdere ØHH, er pigerne ikke fremmedarbejdere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13917 Skrevet 11. Juni, 2017 Gungner skrev, for 2 timer siden: ØHH, er pigerne ikke fremmedarbejdere? Jo - mange af pigerne er fra østeuropa, ligesom gæsterne - lidt ligesom de jyske glædespiger, der tager til hovedstaden og opsøges af håndværkere fra jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg