Hop til indhold
Guest holgerdanske2015

Katja Sweet ( Nickie Petite) øv

Recommended Posts

Guest holgerdanske2015

Har igennem den seneste tid læst alle de positive anmeldelser af Katja/Nickie.  Havde nu bestemt at det skulle være min tur til en go oplevelse.

Bestilte tid dagen i forvejen og var på det anviste sted til rette tid. Ringede til hende, som jeg havde fået besked på. Telefonen bliver ikke taget. Venter 10 min og ringer igen. Stadig ikke noget svar. Skriver også en sms, heller ikke noget svar.  Ringer igen 10 min senere og stadig ikke noget svar.  Har ikke hørt noget fra hende. Rigtig ØV  :?

https://annoncelight.dk/showad/228464

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er selvfølgelig ærgerligt, når man nu har gået og glædet sig til en god oplevelse. Det kan jeg sagtens fælge dig i.

Men, tænker der nok er en forklaring på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, 1 time siden:

Det er selvfølgelig ærgerligt, når man nu har gået og glædet sig til en god oplevelse. Det kan jeg sagtens fælge dig i.

Men, tænker der nok er en forklaring på det.

En GP der har så gode nameldelser, så må der rigtig nok være gået noget galt.
Kan huske engang jeg havde en aftale med en pige som jeg heller aldrig hørt fra. Det viste sig så at hun var kørt galt i bilen og var kommet på syghuset, så der var en rimelig god forklaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
holgerdanske2015 skrev, for 7 timer siden:

Alarm afblæst. Har fået en forklaring.

God stil at nævne det :) nogle ville desværre undlade at følge op på de første skriverier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
indokarami skrev, for 12 minutter siden:

God stil at nævne det :) nogle ville desværre undlade at følge op på de første skriverier.

Det var ikke god stil med tavsheden men der var en forklaring bag. :( Jeg fik kompenseret med god rabat og ekstra ydelse. Så håber @holgerdanske2015 At din fødselsdags oplevelse fik en god afslutning med en dejlig oplevelse med mig alligevel. Og jeg beklager mange gange for den manglede respons og kontakt. <3 

Tak for din overbærenhed og dit hyggelige og snaksaglige selskab. 

:) 

Vi kan alle lave fejl og alt er ikke rosenrødt. Så guys Selv en pige med et godt omdømme kan også have sine fejl og mangler samt pludselig opstående barrikader:wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pj773
Baremig skrev, den 7/6/2017 at 21:32:

Det var ikke god stil med tavsheden men der var en forklaring bag. :( Jeg fik kompenseret med god rabat og ekstra ydelse. Så håber @holgerdanske2015 At din fødselsdags oplevelse fik en god afslutning med en dejlig oplevelse med mig alligevel. Og jeg beklager mange gange for den manglede respons og kontakt. <3 

Tak for din overbærenhed og dit hyggelige og snaksaglige selskab. 

:) 

Vi kan alle lave fejl og alt er ikke rosenrødt. Så guys Selv en pige med et godt omdømme kan også have sine fejl og mangler samt pludselig opstående barrikader:wacko:

Ja selv den bedste kan fejle ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

En gang i mellem skal man måske vente med, at fare til tasterne i raseri, og svine den erhvervsdrivende til på "Trustpilot", indtil man har fået en afklaring eller mangel på samme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baremig skrev, for 3 timer siden:

Huh?? Hvad mener du? 

Det han mener er at holgerdanske2015 har slettet sin profil. Derfor der står "guest" foran hans profilnavn nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baremig skrev, for 16 timer siden:

Huh?? Hvad mener du? 

Hvorfor er hans profil slettet, lige efter at han "brokker" sig over ikke at kunne komme i kontakt med en glædes pige ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 18 timer siden:

Hvorfor er hans profil slettet, lige efter at han "brokker" sig over ikke at kunne komme i kontakt med en glædes pige ?

Om man vælger at tolke det som brok, bestemmer man jo selv.

Han valgte at dele sin oplevelse i forummet, og det viste sig at være en misforståelse, hvilket også kom frem længere nede i tråden. Han skrev jo også at han have fået en god behandling.

Gætter på at en trigger glad moderator, har haft haft en del muligheder i denne situation,  men havde kun overskud/kompetance til den nemme løsning. 

Eller måske noget andet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, for 6 minutter siden:

Om man vælger at tolke det som brok, bestemmer man jo selv.

Han valgte at dele sin oplevelse i forummet, og det viste sig at være en misforståelse, hvilket også kom frem længere nede i tråden. Han skrev jo også at han have fået en god behandling.

Gætter på at en trigger glad moderator, har haft haft en del muligheder i denne situation,  men havde kun overskud/kompetance til den nemme løsning. 

Eller måske noget andet ;)

Han kan også selv have valgt at få profilen slettet. 

Jeg har også set en som skrev 1 indlæg, og 15-30 minutter senere så var profilen slettet :lol:

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, for 3 minutter siden:

Præcis :)

Ja så han fik en gratis omgang ved at skrive herinde ? den slags skal tages mellem gæst og glædes pige.

Nå undskyld for afsporing!

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Ja så han fik en gratis omgang ved at skrive herinde ? den slags skal tages mellem gæst og glædes pige.

Igen.... Han skrev om den oplevelse han havde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest holgerdanske2015 skrev, den 7/6/2017 at 14:13:

Alarm afblæst. Har fået en forklaring.

Så var det da godt du liiiiige kunne nå at hænge hende ud.....tålmodighed er en dyd

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 14 timer siden:

Nå undskyld for afsporing!

Nej nej for sulan. Han fik ikke noget gratis men kompensation ved rabat og længere tid som blev brugt på et glas sodavand og en snak om alt muligt han ville snakke om. Jeg fik dog indført lidt til samtalen men NEJ.. IKKE GRATIS. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Funktionær skrev, for 6 timer siden:

Hun er jo stoppet nu pga. kæreste?

Ja det er jeg for jeg har svært ved den hengivelse til andre når jeg har så dejlig en fyr som bare giver mig alt hvad der betyder noget for mig. Såsom den psykiske bekræftelse som udgør at behovet for overdrevent sex forbrug nedsættes. Det er så dejligt og livsbekræftende at blive bekræftet på alle punkter :wub:af den man elsker. <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...