Pigeforskeren 1455 Skrevet 15. Juni, 2017 Alexis24 skrev, for 4 timer siden: Hey Efter sådan en fræk oplevelse går man og føler at man ejer hele verden!:) FUUck hvor var det bare vild.)! jeg blev nødt til at tage mig en lang lur da jeg kom hjem , dog kunne jeg knap sove pga al den adrenalin haha ....nåh men hvad mener du med arbejde videre med? Jeg mener bare - håber - at du har lyst til at gentage og raffinere projektet - Til din egen glæde og fornøjelse - og til vi andres. Bevidstheden om, at denne lidt "hemmelige" verden findes, - og at man kan være en del af den - er ganske fascinerende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alexis24 Skrevet 15. Juni, 2017 Pigeforskeren skrev, for 19 minutter siden: Jeg mener bare - håber - at du har lyst til at gentage og raffinere projektet - Til din egen glæde og fornøjelse - og til vi andres. Bevidstheden om, at denne lidt "hemmelige" verden findes, - og at man kan være en del af den - er ganske fascinerende. nåh ja ja helt sikkert !;) det var super frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elsker gb 32 Skrevet 16. Juni, 2017 (edited) Sikken en fest i har haft, typisk man skulle arbejde den dag. Men jeg havde fornøjelsen af at være med til et rigtig frækt gangbang i Herning, 2 pinsedag med kathrine, og må sige hun er i en klasse for sig. Vi fik en uforglemmelig dag, hun er 100% på. Sikken en dag, og jeg har hørt hun kommer igen i starten af næste måned, så er jeg klar, glæder mig vildt. Redigeret 16. Juni, 2017 af elsker gb 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rescue51 319 Skrevet 18. Juni, 2017 Jeg kan meddele at Alexis og Kakrine vil gentage succesen fra Vejle i Rødovre tirsdag d. 27. Juni fra kl. 10.30'til 13.30'i Rødovre. Deres annonce vil senere komme på Annoncelight med tilmelding mv. Bh. Rescue 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Katrine GB 33 Skrevet 23. Juni, 2017 Hej igen så har vi aftalt at komme til Rødovre på onsdag. Vi glæder os helt vildt og håber på samme succes som sidst. Jeg håber at se alle der har mulighed for at komme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoSecret 168 Skrevet 23. Juni, 2017 Katrine GB skrev, 1 time siden: Hej igen så har vi aftalt at komme til Rødovre på onsdag. Vi glæder os helt vildt og håber på samme succes som sidst. Jeg håber at se alle der har mulighed for at komme Det er annonceret til tirsdag, så jeg tænker, der er nogle lystige svende, som bliver slemt skuffet, hvis I først kommer på onsdag... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Katrine GB 33 Skrevet 25. Juni, 2017 Ups, vi kommer da selvfølgelig tirsdag Altså lige om lidt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg