Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

prøvemanden vil prøve en ny luder, så der var kommet en ny kvinde i midt af Århus..

https://annoncelight.dk/showad/204352

billeder ser jo ok ud, samt lød det interessant,

prøvemanden, prøver at ringe, får fat i Simone, hun lyder venlige og fortæller hun er ledig nu her om en ½ times tid, der aftales et besøg og skal ned i en gamle ludergade i Århus, og så ringe når jeg er der, så vil hun vejlede mig til der hvor hun er.

Som sagt som gjort... ringer og vejledes hen til stedet, der er ikke sted for folk som er dårlige gående.

kommer op til døren, og hun åbner, hun en kvinde, hun ikke skrevet sin alder, hvilket så gør hun ikke lyver, men hun er i slutning i af 40'er-- hvis start 50. hun har et lidt slidt ansigt, som der kan ligne der er sat botox i, smilet er venlige og stemme KBH'er, her skal det sige at prøvemanden har fordomme, og alle der kommer fra Sjælland lyder som de er fra KBH....

Hun i selvsiddende strømper, hoftholder høje hæle, nok en 185 -190 cm høj, langt hår, lyst´/farvet... silikone bryster....

Hun pæreformet, smalle skuldre, bred hofter, store lår og en god bred røv...

faktisk en modne fræk kvinde, med et lidt slidt MILF, tæt på GLIF look....så hvis du til det, så ganske frækt... 

ledes ind i bolleværelse, og der betales som aftales, hun gør ud, og prøvemanden får taget tøjet af....

Hun kommer ind i værelse igen, taget sko af, så hun lidt mindre, så prøvemanden ikke føler sig angrebet af en amazone kvinderne....

Men ryger op på sengen, hun søde og venlige spørger hvad jeg til, og hun vil gerne kysse og kæle, går igang med det franske, hvilke er ok, men hun sutter kun lige på pik hovedet, men nosser bliver slikket suget lidt, samt op og ned af pik, men ind i munden, er kun ned lige over pik hovedet, men det ok blow, hun spørger sødt ind til om jeg ved at komme, så vi kan nå at knalde, hun vil ikke have jeg komme for tidligt... men får hele pakken jeg betalt for...

hun sætter sig oven på, begynder at ridde, det er ok, hun ridder vil gerne have mig om bagved, der og også fræk at den høje kvinde på alle 4, mens jeg tager hende, hun laver ikke mange luder lyde, men siger en gang i mellem knep mig, hårde og hurtige... tager fat i hende røv, der dejlige blød og bløde lår... får hende om på ryggen og vi knalder videre, jeg får hendes lange ben op på skuldren... køre i bund og kommer....

får en gummi af og klud til at tørre, mens hun snakker...

siger pænt farvel...

Karakter gamle skala.

Pigen: 8 alder skrives ikke, men er i den høje ende, det gør ikke så meget for prøvemanden, men forventer du ikke und slank model, så det ikke her,

Hun lidt slidt at se på, slikonebryster kunne være bedre lavet, men de ok bløde og behagelige, bred røv og stor lår, hun blød, BBW vil nok at tage mund for fuld, men hun en dejlige blød kvinde, ikke en model, slank kvinde...

Hun sød og venlige hele vejen..

Stedet: 9 diskret, vil aldrig vide der var bordel der... men ikke for folk som ikke kan gå på trapper...

sex: 8 hun vil gerne kæreste oplevelses, hun obs på dine behov, desværre tager hun ekstra for super fransk, hvilke jeg finder træls... enten tilbyde eller ej, men ikke det her med ekstra udgifter... hun spørger til dine ønsker, og vil gerne du får hele pakken du købt, hun vil gerne det du tænder på...

Samlet set: 8 hun vil gerne se dig tilfreds, uhn super prof, lidt program hun kan gøre, men tilpasse til kunde... blow kunne være lidt bedre og dybere på pikken.

besøge igen: 8 ja det kunne jeg godt finde på, hun kan give en god udløsning og oplevelse for en kunde....

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var dog en patetisk anmeldelse fra en såkaldt erfaren bruger.

Tarveligt sprog, nedladende tone overfor glædespigen. Hvis det også har været attituden under besøget, må kemien have været noget anstrengt...

Lær at opføre dig som en gentleman - og indtil da: Watch out for prøvemanden, piger!

Redigeret af Seville

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seville skrev, 1 time siden:

Tarveligt sprog, nedladende tone overfor glædespigen. Hvis det også har været attituden under besøget, må kemien have været noget anstrengt...

Lær at opføre dig som en gentleman - og indtil da: Watch out for prøvemanden, piger!

Tror der også prøvemanden er glad for, at en nyoprettet bruger som dig lige kan fortælle ham hvordan man skal opføre sig.

Desuden kan det være, at prøvemanden ikke er god til at formulere sig skriftligt og derfor vil hans anmeldelse blive misforstået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seville skrev, for 2 timer siden:

Godt ord igen. Hvad er det lige der gør dig til dommer over det? Hvorfor er det nedladende bare fordi nogen kalder en spade for en spade? Hvorfor ikke kalde det for pik og fisse og slik af pikhovede mv.? Hvorfor er det med det samme negativt?

Jeg ser ikke noget negativt i ovenstående anmeldelse. Han skriver jo det har været en god oplevelse for ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seville skrev, for 3 timer siden:

Hvor er sproget tarveligt? Hvor er det nedladende?

Jeg opfatter anmeldelser på eroguide, som "varedeklarationer", og er ikke spor interesseret i romaner og stories.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Det var en meget overraskende beskrivelse fra et besøg hos en af mine favoritter i glædesbranchen (personligt finder jeg ordet luder nedladende og sårende - siger mere om den som bruger ordet)

Jeg har besøgt Simone flere gange og har altid forladt hende med et stort smil på læberne. Samt glædet mig til næste gang hun er på vagt og jeg er i nærheden med mulighed for at nyde hendes selskab og kvindelige charme. 

Vi er selvfølgelig forskellige. Men jeg synes det er ok at skulle betale ekstra for super fransk hvis det tænder en. Intet godt er gratis i denne verden - nogle piger tilbyder efter min mening for meget i et forsøg på at tiltrække gæster.

Mine oplevelser med Simone er helt klart at hun gør en ære ud af at forsøge at opfylde ens behov. Så jeg er ikke bange  for at rådgive hende under agten hvis jeg synes hun skal stramme sig an.  Jeg oplever hende som glad, imødekommende og fræk - men har selvfølgelig også set hende et par gange efterhånden - og ser frem til igen at se den unge dame  hos mig får hun 11 (men siger kun 10 til hende så der er noget at stræbe efter He He

Del dette indlæg

Link til indlæg
Love long hair skrev, for 9 timer siden:
Det var en meget overraskende beskrivelse fra et besøg hos en af mine favoritter i glædesbranchen (personligt finder jeg ordet luder nedladende og sårende - siger mere om den som bruger ordet)

Jeg har besøgt Simone flere gange og har altid forladt hende med et stort smil på læberne. Samt glædet mig til næste gang hun er på vagt og jeg er i nærheden med mulighed for at nyde hendes selskab og kvindelige charme. 

Vi er selvfølgelig forskellige. Men jeg synes det er ok at skulle betale ekstra for super fransk hvis det tænder en. Intet godt er gratis i denne verden - nogle piger tilbyder efter min mening for meget i et forsøg på at tiltrække gæster.

Mine oplevelser med Simone er helt klart at hun gør en ære ud af at forsøge at opfylde ens behov. Så jeg er ikke bange  for at rådgive hende under agten hvis jeg synes hun skal stramme sig an.  Jeg oplever hende som glad, imødekommende og fræk - men har selvfølgelig også set hende et par gange efterhånden - og ser frem til igen at se den unge dame  hos mig får hun 11 (men siger kun 10 til hende så der er noget at stræbe efter He He

Tak til Love long hair. Din beskrivelse er helt i tråd med mine egne oplevelser med Simone. Her er hverken tale om en roman eller en - for både kunden og pigen - uværdig varedeklaration. 

Varedeklarationer kan ikke bruges i noget forhold mellem mennesker. It takes two to tango;)

Redigeret af Seville

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Truckerflab

Ham Prøvemanden har da helt tabt sutten, ang sit besøg hos Simone. Havde han overhovedt øjnene åbne, for Simone ser bestemt ikke SLIDT ud, og ligner en på +50 år... Tag dig nu sammen Prøvemand, og åben øjnene næste gang...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Truckerflab
Truckerflab skrev, for 1 time siden:

Ham Prøvemanden har da helt tabt sutten, ang sit besøg hos Simone. Havde han overhovedt øjnene åbne !!! Simone ser bestemt ikke slidt ud, og hendes alder ligner bestemt IKKE en på +50 år...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Truckerflab

Prøvemanden trænger bestemt til at komme til en optiker... Hvis han virkelig mener, at Simone ser SLIDT ud, og ligner en på +50 år, ja så er det dælme tid til at få tjekket øjnene... Simone ser bestemt IKKE slidt ud, og aldermæssigt IKKE i nærheden af +50 år... Så Prøvemand, det er sgu en ommer...

Redigeret af Truckerflab

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde også fornøjelsen af at besøge Simone i Århus - og jeg mener fornøjelse.

måske ikke 36 - men flot, velholdt og pokkers sexet! For dælen da nogle lækre lange ben!

Det var utrolig nærværende og virkede ægte - ikke de falske lyde. Og bedst af alt - ikke så meget hensyntagen til klokken.

absolut tæt på 10'er

håber du kommer tilbage!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøvemandens anmeldelse er god og ærlig...og hvis man læser den ordentligt en god vejledning. Og faktisk får hun høje karakterer.

Det her sted er så vidt jeg har forstået, et sted hvor vi hjælper hinanden til gode oplevelser - der er masser af muligheder for at blive snydt. Så nytter det jo ikke noget at man af høflighed overfor glædespigen ikke er ærlig i sin anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seville skrev, den 9/6/2017 at 07:11:

Tak til Love long hair. Din beskrivelse er helt i tråd med mine egne oplevelser med Simone. Her er hverken tale om en roman eller en - for både kunden og pigen - uværdig varedeklaration. 

Varedeklarationer kan ikke bruges i noget forhold mellem mennesker. It takes two to tango;)

Nå, det var fordi du selv var (forelsket?)kunde at du blev så fornærmet over hans anmeldelse. Så giver det bedre mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, nu må nogle her lige styre sig lidt!! Danske Simone ser hverken lidt slidt ud eller er omkring 50-50+! Jeg har besøgt hende ved en tidligere lejlighed i et par timer og et sødere, smukkere væsen skal man lede længe efter. Kemien kan jeg bekræfte er ret afgørende for seancen - er den ikke altid det?? - og jeg havde ABSOLUT intet at klage over! Siliconebryster? Jovist, men det er ikke indlæg, men sprøjtet ind, fortalte hun, og jeg kunne faktisk ikke føle noget som helst kunstigt ved dem, og de var bestemt "pirrelige"!  ;-)

Nå, men smag og behag er jo forskelligt, men jeg skal absolut på genbesøg ved lejlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...