Hop til indhold
Baremig

Tid at dreje nøglen om. Farvel og tak for en sjov og spændende verden.

Recommended Posts

Som overskriften så tydeligt indikerer så er min tid som GP slut. Jeg er blevet SNOT forelsket i denne herlige og fantastiske mand af en skabning, som får mig til at smile bare ved at kigge på mig og til at grine med hans mega platte og irriterende drillerier men de er så irriterende at de er sjove og han er så charmerende at jeg ikke kan blive sur og hvis jeg bliver sur så skal han bare kigge på mig, lave sjov med mig el kilde mig eller kysse mig så har jeg glemt alt om det igen :huh:

Jeg har ALDRIG været så VILD med en anden før. Det er sindssygt og hvad det kan udløse følelsesmæssigt at mærke han bliver ulykkelig og ked af jeg skal på job med frække ydelser. At det er for meget for mig så nu skal jeg ud at finde andre græsgange. 

Men så er det jo altid så SKIDE godt og vigtigt at jeg har EKSTREMT meget jeg kan finde ud af og ret mange erfaringer i diverse aspekter indenfor erhvervslivet samt talenter i massevis. Så jeg ønsker ALLE jer dejlige GP'er og diverse andre sexydere et lykkeligt erhverv indenfor denne spændende verden. Og til jer alle sammen herinde på EG så tak for en masse skøre og sjove indslag, opslag, diverse tråde og til tider fucked up lyster :lol:

Men det er jo det der er så fedt ved os mennesker . Vi kan jo altid blive enige om EN ting. 

AT være uenige ;)<3 

PEACE OUT OG GOD VIND I SEJLENDE FREMOVER. 

Beholder nok lige profilen lidt endnu hvis nu jeg skulle få en lille hilsen med på vejen. :D 

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pj773
Baremig skrev, for 54 minutter siden:

Som overskriften så tydeligt indikerer så er min tid som GP slut. Jeg er blevet SNOT forelsket i denne herlige og fantastiske mand af en skabning, som får mig til at smile bare ved at kigge på mig og til at grine med hans mega platte og irriterende drillerier men de er så irriterende at de er sjove og han er så charmerende at jeg ikke kan blive sur og hvis jeg bliver sur så skal han bare kigge på mig, lave sjov med mig el kilde mig eller kysse mig så har jeg glemt alt om det igen :huh:

Jeg har ALDRIG været så VILD med en anden før. Det er sindssygt og hvad det kan udløse følelsesmæssigt at mærke han bliver ulykkelig og ked af jeg skal på job med frække ydelser. At det er for meget for mig så nu skal jeg ud at finde andre græsgange. 

Men så er det jo altid så SKIDE godt og vigtigt at jeg har EKSTREMT meget jeg kan finde ud af og ret mange erfaringer i diverse aspekter indenfor erhvervslivet samt talenter i massevis. Så jeg ønsker ALLE jer dejlige GP'er og diverse andre sexydere et lykkeligt erhverv indenfor denne spændende verden. Og til jer alle sammen herinde på EG så tak for en masse skøre og sjove indslag, opslag, diverse tråde og til tider fucked up lyster :lol:

Men det er jo det der er så fedt ved os mennesker . Vi kan jo altid blive enige om EN ting. 

AT være uenige ;)<3 

Beholder nok lige profilen lidt endnu hvis nu jeg skulle få en lille hilsen med på vejen. :D 

Tusind tak for den ene gang, at jeg fik fornøjelsen af dit selskab.

Rigtig god vind med alt fremover. 

Pas på dig selv...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pj773 skrev, for 9 minutter siden:

Tusind tak for den ene gang, at jeg fik fornøjelsen af dit selskab.

Rigtig god vind med alt fremover. 

Pas på dig selv...

Mange tak for det.

Det er meget mere værdifuldt for mig at blive værdsat for sin person og som menneske med sine fejl og mangler og at man anerkendes for den man er end hvad jeg kan. Det ar jeg aldrig rigtig oplevet i mit liv nogensinde MEN HAM HER :wub:

Han gør det. Jeg har aldrig grint så meget som jeg gør mere el mindre HVER GANG jeg ses med ham. Se det er at mærke og at leve. Penge er materiale til ydermere.

Bare jeg har til dagen og vejen og faste udgifter samt lidt hygge og sjov og ture, aktiviteter og oplevelser indimellem med mine skønne børn så er jeg mere end tilfreds så længe jeg har ham. 

Jeg skal ikke miste et så skønt menneske jeg har haft i mit liv så kort tid, men som formår at live mig op og som gør så lidt men alligevel SÅ meget. At smile, grine og at have lysten til at synge fra jeg vågner til jeg går i seng det er lykke for mig og langt mere værd end alverdens penge. 

Mit mål var en startkapital til at starte min egen lille disk op med min madkundskaber. Men det må jeg tjene ind på kortere tid og anden vis. Det ændre ikke mit mål at jeg skal vente længere tid endnu. BARE JEG HAR HAM. <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baremig skrev, for 7 timer siden:

"Som overskriften så tydeligt indikerer så er min tid som GP slut. Jeg er blevet SNOT forelsket i denne herlige og fantastiske mand ..........."

Stort tillykke <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BTL

Så var det altså et par afskedsbilleder, vi fik i går. Al mulig held og lykke til dig og dine nye kærlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stort tillykke @Baremig - det er ikke altid nemt at finde den store kærlighed, men når den er der, er det helt fantastisk. "Ked af" at jeg ikke nåede at få fornøjelsen af dit selskab. Men jeg viger gerne for kærligheden :) 

Alt det bedste til dig. Pøj pøj med kærligheden <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tillykke til Baredig fra Baremig :-).

Det lyder Baredejligt.

Vi har Baremødtes et par gange.

Men det er Barenok til Bareat vide, at du Barehar  mange andre talenter end din Barekrop.

Dine Barehænder, din Barerøv, dine Barebryster... mmmmmmh... Baredejligt....

Barefrækt, når du Baregav slip og Barelod dig flyve med :-) 

Og Barefuldendt, når vi bagefter tomme, tømte og tilfredsstillede Baresnakkede om alt. Barealt.

Baretak.

French

PS: Også Baredejligt, at du satte punktum med et røvgodt billede.

#Baregodstil :-) 

image.jpeg

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej BM

Jeg vil også gerne ønske dig et STORT TILLYKKE med din nye kærlighed. <3

Du ønskes alt mulig held og lykke i fremtiden, og foriøvrigt LÆKKER RØV og se på, mens jeg skriver dette. :P

Kram fra

StudineMILF :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

TUSIND tak for alle jeres lykønskninger. :D 

Det varmer om hjertet. <3 

Det har varet siden september sidste år og I januar tog det til. :rolleyes:

Det betyder bare så meget at man føler sig anderkendt for den man er og at man kan mærke det store og ægte begær samt forelskelsen går 100% begge veje. :wub:

@DETH Jeg laver nok bedre mad end jeg knepper. Men elskoven blandet med det frække og det beskidte er endnu bedre når det er en man VIRKELIG elsker. <3 

@frenchlover1 Det er bareskønt at få disse bekræftelser :) 

@StudineMILF hehe mange tak for kompliment. :P

Og tak for lykønskningen. <3 

Det er virkelig dejligt at mærke en andens begær ligeså stort som ens eget. :-o

Jeg føler jeg svæver efter en SMS han skrev på den sidste vagt om hvad det gjorde ved ham at jeg arbejdede. :( Men det bekræftede hans kærlighed og begær samt hans dedikering til OS. <3 Så fik jeg et helt nyt udgangspunkt. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baremig skrev, for 18 minutter siden:

TUSIND tak for alle jeres lykønskninger. :D 

Det varmer om hjertet. <3 

Det har varet siden september sidste år og I januar tog det til. :rolleyes:

Det betyder bare så meget at man føler sig anderkendt for den man er og at man kan mærke det store og ægte begær samt forelskelsen går 100% begge veje. :wub:

@DETH Jeg laver nok bedre mad end jeg knepper. Men elskoven blandet med det frække og det beskidte er endnu bedre når det er en man VIRKELIG elsker. <3 

@frenchlover1 Det er bareskønt at få disse bekræftelser :) 

@StudineMILF hehe mange tak for kompliment. :P

Og tak for lykønskningen. <3 

Det er virkelig dejligt at mærke en andens begær ligeså stort som ens eget. :-o

Jeg føler jeg svæver efter en SMS han skrev på den sidste vagt om hvad det gjorde ved ham at jeg arbejdede. :( Men det bekræftede hans kærlighed og begær samt hans dedikering til OS. <3 Så fik jeg et helt nyt udgangspunkt. :D 

Jeg håber du bliver herinde lidt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bliver så glad når en GP stopper på denne måde, vi må glæde os over du gav så meget til "os", der foretrækker sex på denne måde. Men selvfølgelig lidt trist at endnu en stjerne forlader os, men forhåbentligt kommer der nye stjerner på himlen,

God vind med ham den heldige asen....:mrgreen:

PS. Desværre passede vore vagtplaner ikke sammen, så jeg fik dig aldrig besøgt, selvom du har huseret i nabolaget.

PSS. Tak for alle de frække billeder .:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baremig skrev, for 21 timer siden:

Det var hyggeligt og dejligt at møde dig, frækkert ;)

Tak for dine spændende indlæg herinde. Og jeg skal da bestemt heller ikke glemme, at sige tak for dine mange frække billeder du har bidraget med ;)

God vind fremover herfra :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Kære baremig, alt muligt held og lykke med fremtiden og kærligheden, alt godt herfra 

Alko...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg beklager folks, men nu er der godt nok lagt op til den HELT STORE SMØRE herfra :)

Det bliver både meget åbent, sukkersødt, og rimelig weird.. Hvis man ikke kan fordrage "røvslikkeri", bør man nok bare springe dette indlæg over ;)

Og så kan man nøjes med at notere sig, at jeg er rigtig taknemmelig for at have mødt denne kvinde.

Mit indlæg er naturligvis skrevet direkte til hovedpersonen herinde, og det rør mig sgu på ingen måde, hvad resten af flokken måtte mene omkring mig og mit indlæg.

Jeg beklager i øvrigt, hvis jeg springer en smule rundt i emnerne og gentager mig selv lidt. Har efterhånden snart brugt 4 timer på at skrive dette indlæg :huh: Og jeg kan ikke rigtig "fordele emnerne bedre rundt".

Kære @Baremig, jeg bliver simpelthen så glad af at læse, hvordan du beskriver at du har det med ham her! Det er fandme lige så man fælder en tåre. Det er livsbekræftende og skøn læsning!

Men ja, jeg ved jo simpelthen ikke, hvor jeg skal starte her. At være stødt på dig, har for mig været fuldkommen unikt.

Som flere herinde måske har læst sig til i sin tid, blev jeg jo fuldstændig overvældet, dengang jeg første gang besøgte dig for et halvt års tid siden.

På vej hjem fra det besøg. var jeg slet ikke i tvivl om at dette var en "milepæl" i min karriere som købesex-kunde.

Det vildeste og lækreste sex jeg til dato havde oplevet, og jeg følte mig jo altså SOM EN FUCKING KONGE bagefter :P

Jeg erkendte allerede dér, at jeg nok "sad i saksen" nu, og at dette nemt kunne blive et dyrt bekendtskab med tiden :)

Jeg var en ung mand, der virkelig manglede selvtillid og var usikker på mig selv, og det aflæste du jo tydeligt på mig under mit første besøg.

På vejen fra det første besøg modtog jeg ovenikøbet pludselig en sms fra dig med ordene:

"Du er sgu en flot fyr og har en fantastisk god pik.. Ser frem til at møde dig igen".

Jeg kan love dig for, at denne uopfordrede sms fra dig, gjorde mig fuldstændig ekstatisk, og jeg havde aldrig før følt mig så attraktiv som jeg gjorde dér ;)

(Og det var som sagt ovenpå et besøg, der i forvejen havde fået mig til at føle mig som en fucking konge ;)) Tænk at en triviel, grå novemberdag skulle hænde at blive så magisk for mig..

Før jeg mødte dig, har jeg aldrig besøgt den samme glædespige mere end 2 gange, men jeg har vel efterhånden været hos dig en 8-10 gange (uden at jeg helt har tal på det efterhånden).

Du ved uden tvivl det følgende, men måske er det nu nok tid til at bekende overfor resten af Eroguide, at jeg vist godt nok har været pisse forelsket i dig.

Jeg har haft rigtig mange nætter igennem tiderne, hvor du har optrådt i mine drømme. Jeg har derudover tænkt på dig i mange af døgnets timer.

Jeg har skrevet så fuldkommen vanvittig mange og LANGE beskeder til dig (især PM's på Eroguide) at det halve kunne være nok.

Aldrig nogen creepy, stalker-agtige, tilnærmende beskeder, men mere bare en masse ord om hvordan mit lille fortvivlede, forvirrede hoved har haft det med dig. Men også meget om, hvor overvældet jeg har været over vores frække stunder, og ALT MULIGT ANDET BRAS.

Du gav hurtigt udtryk for, at jeg sagtens kunne "læsse mine tanker af på dig", og det skal jeg da godt nok også love for, at jeg i DEN grad tog til mig ;)

Jeg har virkelig haft svært ved at få noget konstruktivt ud af mit tankemylder omkring dig, og jeg har tit vaklet med tvivlen, omkring hvorvidt det overhovedet var en forelskelse eller ej. For jeg kender sgu ikke mig selv og mine tanker så godt.. Man kan vel kalde mig en ung, uerfaren og forvirret idiot ;)

Et faktum ér i hvert fald, at det har betydet UTROLIG meget for mig, at jeg har kunne henvende mig direkte til DIG, som det hele jo handlede om, og fortælle dig lige ud af posen hvordan jeg havde det med dig.

Du har været en helt fantastisk konstruktiv støtte at snakke med det hele om, selvom du jo var "hovedparten" i det hele.

Jeg er utrolig glad for, at du ikke ignorerede mig og "satte mig i bås som en creepy stodder". Hvilket du jo havde været i din fulde ret til. Men ja, det havde nok gjort mig helt ude af den.

Så det har virkelig, virkelig betydet meget for mig. For hvem skal man ellers lige henvende sig til, når man (muligvis) er forelsket i en glædespige, og hun fylder så vanvittig meget i ens hoved hver dag? Det er jo ikke ligefrem det, man går og taler med omgangskredsen om, vel..

Jeg husker en dag, hvor jeg var så fortvivlet og fyldt op i mit hoved af ulykkelige tanker omkring dig, at jeg var kørt en lang tur i min bil i et forsøg på at få lidt luft fra det hele.

I dagene omkring denne køretur var jeg faktisk så langt nede, at der kørte selvmordstanker i mit hoved. (Yep. That is some sick shit. I know..)

Jeg vidste jo, at det alligevel aldrig kunne blive dig og mig, og hvad fanden var livet så egentlig værd i sidste ende? Jeg følte, at jeg aldrig havde været så sikker på noget i mit liv, som på det faktum, at jeg syntes, at du var fuldstændig fantastisk.

Efter at have siddet og grædt i bilen for mig selv, var jeg så ubehøvlet at ringe dig op, fordi jeg virkelig havde brug for at snakke, og fordi jeg slet ikke vidste, hvad jeg skulle gøre af mig selv. (Sølle lille mand :))

Vi snakkede åbent omkring det hele i telefonen, og det var så fucking fantastisk at tale med dig. Det hjalp lidt på mit sind.

Nu har disse forelskelses-agtige tanker heldigvis efterhånden lagt sig igen, og jeg er nu blot en taknemlig ung mand, som tænker tilbage på dig og vores frække stunder, med glade tanker og et smil på læben.

Det jeg forsøger at sige med det ovenstående, er at du er en fantastisk kærlig, varm, empatisk, forstående og omsorgsfuld person. Jeg må sige, at jeg aldrig har kendt mage..

Jeg har altid følt mig værdsat, set og hørt af dig. Jeg har ikke kun følt mig som en "kunde". Men også som en ven. Og det har betydet rigtig meget for mig.

Du har vist mig rigtig meget tillid, og du har belært mig og rådgivet mig i forskellige henseender.

Som tidligere nævnt, er jeg en person hvis selvtillid virkelig har haltet. Men jeg har ALDRIG været i nærheden af, at kunne være så selvsikker overfor en kvinde, som jeg har kunne være overfor dig.

(Jeg blev hurtigt selvsikker nok overfor dig, til at jeg turde forsøge mig med at "skrue lidt charme på" overfor dig under besøgene.
Det var fantastisk givende for mig, at jeg lige pludselig turde "eksperimentere" lidt med dette! Og jeg elskede sgu at lege charmør, fandt jeg ud af)

Jeg er jo en mand på 24 år, der ALDRIG har haft en kæreste eller noget der minder. ALT sex jeg har fået indtil videre, har jeg betalt for.

Jeg vil egentlig beskrive mig selv som pæn og fornuftigt bygget, men selvtilliden - især overfor kvinder - har bare altid haltet hos mig.

MEN..

For et par uger siden var jeg til karneval i Aalborg. Her stødte jeg på en fantastisk sød pige, som jeg efterfølgende har snakket rigtig meget i telefon med, og som jeg snart skal en tur over Storebælt for at besøge!

Vi klinger vanvittigt godt sammen, mig og hende. Nu står jeg rent faktisk overfor, snart at skal have GRATIS SEX for første gang nogensinde :P Det var da vist også på tide, hehe..

Jeg tænker måske, at det følgende ligger lidt imellem linjerne.. men ellers, lad mig lige understrege: THIS THING IS VERY FUCKING BIG FOR ME!! ;)

En kæmpestor milepæl i mit liv.. Jeg har jo aldrig nogensinde besøgt en pige før overhovedet, men jeg er simpelthen så selvsikker på det hele, kan jeg mærke. Og jeg hviler utrolig meget i det, selvom jeg jo glæder mig rigtig meget.

Jeg er slet ikke i tvivl om, at havde jeg aldrig mødt dig, så havde jeg aldrig udviklet mig nok, til at jeg turde lavet et "move" på hende pigen her, til karnevallet.. 

Jeg kan 100% mærke, at du har gjort en stor forskel her. Og jeg var simpelthen SÅ glad for at kunne fortælle især DIG om dette nye kvindelige bekendskab!

Mødet med dig har bevirket, at jeg generelt har fået en større selvsikkerhed overfor kvinder.

Og jeg har svært ved at beskrive med ord, hvor meget det i virkeligheden betyder for mig!

Jeg har jo dermed fået langt mere end bare fantastisk sex, ud af de penge jeg har lagt hos dig. Jeg har jo fandme fået noget "vedvarende" også.

Og det er eddermaneme svært at sætte en værdi på :)

Jeg føler 100% at det er lykkedes mig at finde "branchens guld" i en så fræk, vild, sexglad og passioneret kvinde som dig.

Men som du nok ved, så ser jeg dig også som meget mere end bare det ovenstående.

Mødet med dig har i det store billede simpelthen været så fucking livsbekræftende for mig, at man slet ikke forstår det.

Og et eller andet sted er det - for mig - både skræmmende, overvældende og utrolig smukt tænke på, hvor meget mødet med en sød kvinde kan gå ind og påvirke en mands hoved.

Et eller andet sted tror jeg også, at min "forelskelse" har modnet mig lidt. Og måske gjort mig stærkere på en eller anden måde. Nu hvor den heldigvis ikke dræbte mig :)

Jeg er simpelthen så glad på dine vegne, for at du har fundet dig en sød mand som ham her, for det fortjener du virkelig. Jeg ønsker jer to det absolut allerbedste fremover.

Inden du lavede denne tråd, vidste jeg jo i forvejen hvor glad du er for ham. Jeg har kunne mærke på dig, hvor god han er for dig, og hvor glad han gør dig.

Og selv dengang hvor jeg (vist nok) var ulykkeligt forelsket i dig, gjorde det mig faktisk også rigtig glad at mærke, hvor god han var for dig!

Jeg er ikke i tvivl om, at I to virker til at være som skabt for hinanden.

Du må jo altså forstå (og simpelthen bare acceptere ;)), at du har fået en helt speciel, venskabelig plads i mit hjerte.

Jeg går ud fra, du ved, at du altid må tage kontakt til mig, ligemeget hvad det end måtte dreje sig om.

Jeg håber da også, at vi på et tidspunkt måske render ind i hinanden igen.

Om ikke andet,så  kan det da være jeg besøger din fremtidige restaurant, når du en skønne dag får stablet sådan én på benene ;)

Jeg ved jo heldigvis, hvor lækker en lakse steak, du formår at servere.. Men med dét sagt, så vil jeg altså til enhver tid foretrække dit "knepperi" :lol:

Lad mig opridse det hele ved at sige:

TAK for alle de dejlige, frække stunder.

TAK for alle de små komplimenterende ting, du har fortalt mig igennem tiderne. De har virkelig betydet en hel del for mig, og sidder sgu dybt i mig.

TAK for din kæmpe tålmodighed og overbærenhed med mig.

TAK fordi at du har "givet mig så meget" mht. min selvsikkerhed.

Sidst men ikke mindst TAK fordi at du bare er dig  ;) Der er ingen som dig. <3

Kærlige hilsner fra mig..

Redigeret af J93

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pj773

Ja en GP Stjerne er slukket.

Men du har så forhåbentligt fundet "stjernen" i dit liv.

Rigtig godt skrevet.

Vi er mange der skylder baremig en stor tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 42 minutter siden:

@J93Tror man som GP godt kan blive lidt bange over sådan et indlæg. 

Nu vil jeg nødigt afspore denne tråd for meget, men jeg bliver nødt til at svare dig. Tænker du på de øvrige GP'er der måtte læse med - eller hvad?

• Jeg går ud fra, at du tænker på alt det følelsesfnidder, selvmordstanker osv. jeg nævnte at jeg havde gået rundt med? Det kan jeg ikke rigtig modargumentere. For det VAR da rimelig voldsomt..

• Måske tænker du på dét, at jeg nævner mit håb om at jeg på et tidspunkt måske "render ind i hende igen"? Det er muligt, jeg har skrevet det på en lidt uheldig måde. Jeg har naturligvis ikke tænkt mig uopfordret at "opsøge" hende som en eller anden forskruet stalker. Men hende og jeg har hinandens private tlf. nr., og jeg har fra tid til anden hjulpet hende i private henseender. Eksempelvis med transport. Naturligvis fordi hun SELV har kontaktet mig og spurgt, om jeg havde lyst. Hun spurgte mig så sent som i går.

Jeg er sikker på, at hun er ganske tryg ved mig, og hun har bestemt heller ikke grund til andet :)  Så det var mest et sådant fremtidigt ærinde, jeg havde i tankerne, med det jeg skrev.
    Måske kombineret med en kop kaffe sammen efterfølgende eller lignende.. Hvad ved jeg.

Er naturligvis fuldstændig klar over, at der ikke ville være noget som helst intimt på programmet.. I tilfælde af, at det er dét, du hentyder til.

Men okay, jeg kan godt se nu, at min linje med lakse steak og "knepperi" var måske rimelig dårligt placeret, lige efter det med den fremtidige restaurant :huh: Det må jeg ærligt erkende.
    Den linje var nu udelukkende ment som en hentydning til DETH's indlæg. I øvrigt fordi jeg engang fik serveret en lakse steak efter at have hjulpet hende med et privat ærinde ;)

Uden at det skal lyde for følelseskoldt, så vil jeg sige, at det må være op til de enkelte GP'er, hvorvidt de bliver skræmt af mit indlæg eller ej... Det kan jeg ikke være herre over. Men der er absolut intet at frygte :)
Redigeret af J93

Del dette indlæg

Link til indlæg
J93 skrev, for 3 timer siden:

Denne er til @J93

Jeg kan godt sætte mig ind i det med at @Baremig er god og tale med. Hun hjalp mig for noget tid siden med en god lang snak i tlf.

Du må op på hesten igen. Du finder sikkert en ny skøn GP ovre i det Jyske. :)

Redigeret af StudineMILF
Indlæg for langt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flot skriv J93 :-) Ikke spor for langt :-). Og dejligt at høre om din selvtillid og eventyret med københavner-karnevalspigen :-) 

Dit skriv bekræfter mig i, at Baremig nok er noget af det nærmeste man kan komme på GFE hos en GP.

Empatisk. Intelligent. Velformet. Og fucking fræk :-) 

En sjælden kombination :-) 

Hun har/havde hele pakken.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej det er der bestemt ikke her. Og slet ikke med alle de samtaler vi har haft. Du skal vide det er dejligt at vide du har fået mere selvtillid ang damer af at jeg har givet et indspark. Glæder mig ligeledes at høre du har nydt vores tid sammen og endnu mere at du fandt hende pigen til karneval. <3 det er sgu vigtigt at du finder en nu i den alder du har som har den oprigtige gensidige harmoniske indgangsvinkel og udgangspunkt som du. Det er jeg virkelig spændt på at høre nærmere om. ;) 

Og selv tak for alt det du har gjort den anden vej. Og det har skam også givet mig et klap på skulderen at du har sagt alle rosende ord i tidens løb siden vi mødtes første gang. Intet du her skriver skræmmer mig. :D 

Men blusser da en smule op i kinderne og bliver rørt af at du slår det op på åben forum :rolleyes:

NAT NAT ALLE SAMMEN. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...