JonasP 37 Skrevet 13. Juni, 2017 Milfen Stella skrev, den 10/6/2017 at 23:26: Et rigtigt GB hvor jeg er så brugt jeg ikke kan gå flere dage efter. Er det saadan her 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 13. Juni, 2017 En måned eller 100 med superbaben Anne Gadegaard. Jeg ville mene, at mit behov for købesex ville være elimineret i den periode. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 13. Juni, 2017 JonasP skrev, for 5 timer siden: Er det saadan her lige nøjagtig haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JonasP 37 Skrevet 13. Juni, 2017 Milfen Stella skrev, for 2 timer siden: lige nøjagtig haha Jeg tvivler paa, at jeg kan med pikken, men tungen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 13. Juni, 2017 JonasP skrev, for 18 minutter siden: Jeg tvivler paa, at jeg kan med pikken, men tungen Det jo derfor det er et GB for tvivler på der er ret mange mænd der kan blive ved og eller jo men så bliver det nok en heldags noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 13. Juni, 2017 Har altid haft masser af drømme, fantasier og lyster udi det sexuelle univers. Er dog holdt op med at drømme om lige netop det - forlængst... Lykken opstår nemlig, når virkeligheden overgår drømmene... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 14. Juni, 2017 Anilingus skrev, for 9 timer siden: Har altid haft masser af drømme, fantasier og lyster udi det sexuelle univers. Er dog holdt op med at drømme om lige netop det - forlængst... Lykken opstår nemlig, når virkeligheden overgår drømmene... Måske lykken opstår når virkeligheden overgår drømmene, men jeg håber sku aldrig jeg holder op med at drømme og fantasere, det er en stor del af livet syntes jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 14. Juni, 2017 Jeg ved ikke om en med fantasi fra BDSM verdenen må deltage? jeg drømmer om at blive bundet front mod front tæt til en slavepige. Gerne omviklet med helt tæt med husholdingsfilm så vi rigtig kan mærke hinanden varme og sveden drivende i mellem os og nedad os. Vores baller skal være blottede. På skift skal vi piskes, så vi rigtig kan mærke hinandens smerte og din andres trøst når det gør mest ondt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 14. Juni, 2017 Pool skrev, 1 time siden: Måske lykken opstår når virkeligheden overgår drømmene, men jeg håber sku aldrig jeg holder op med at drømme og fantasere, det er en stor del af livet syntes jeg. Helt enig - hvad jeg mente var, at det også er en vigtig ting rent faktisk at leve de drømme man har ud, inden det er for sent en skønne dag... Fantasier og drømme er et godt brændstof i livet, ingen tvivl om det... Men virkelige oplevelser baseret på fantasi og drøm, er vel hvad der egentlig giver livet mening... I øvrigt vil jeg mene, at den utrættelige higen efter nye drømme og fantasier, som de fleste mennesker bærer rundt på, vel i høj grad næres i takt med at drømmene og fantasierne realiseres - mere vil have mere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 17. Juni, 2017 Anilingus skrev, den 14/06/2017 at 08:50: Fantasier og drømme er et godt brændstof i livet, ingen tvivl om det... Men virkelige oplevelser baseret på fantasi og drøm, er vel hvad der egentlig giver livet mening... Helt enig. Man skal udleve sine drømme, og ikke tage dem med sig i graven. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 17. Juni, 2017 gerog skrev, for 23 minutter siden: Helt enig. Man skal udleve sine drømme, og ikke tage dem med sig i graven. At drømme og fantisere er en del av livet.... uden fantasi bliver det kedeligt. Men nogle fantasier har det bedst i drømmene. Drømme og virkelighed - begge er en del av mit liv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 18. Juni, 2017 Min pt største fantasi ? En fræk weekend i luksus sommerhus med spa, pool og sauna sammen med to lækre danske piger Det er ikke sikkert at jeg overlever, but what a way to go Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 18. Juni, 2017 FritidsQ skrev, den 11/6/2017 at 19:11: Én mand pr. erogen zone - frem til den totale orgasme Jeg snupper gerne en zone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 18. Juni, 2017 Min drøm kunne godt være, at møde en moden kvinde, som er 55 - 70 år og som ikke har været seksuelt sammen med nogen i 10 år. Vi mødes eventuelt ved et kursus med overnatning og det er god kemi. Jeg spørger om jeg må følge hende på værelset. Hun tøver lidt og fortæller at det er længe siden nogen har fulgt hende på værelset, så hun et nok ikke så livlig. Jeg siger at jeg gerne vil nyde at elske med hende og det vil være en glæde for mig. Vi går på værelset og nyder hinanden. Elsker og hun får en tilfredsstillelse og hun nyder. Det gentages om morgenen. Det er en stor fornøjelse for os begge. Vi siger pænt farvel dagen efter med et stort smil og glimt i øjet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kevin77 29 Skrevet 8. Juli, 2017 Min drøm er, at være sammen med en gp, som er kold og ligeglad. (Ja, jeg ved godt at det lyder mærkeligt...). Hun lukker mig ind, jeg giver hende pengene, hun rækker mig et kondom. Hun venter på at jeg får gjort mig selv stiv og får rullet kondomet på. Når jeg er klar trækker hun trusserne ned, smører sig med glidecreme og læner hun sig hen over bordet. Hun kigger på sin mobil og er helt upåvirket af, at jeg trænger ind i hende. Uden at sige en lyd venter hun på, at jeg bliver færdig. Jeg kommer, bliver slap og trækker mig ud. Hun bliver stående og løfter ikke blikket fra mobilen, venter bare på at jeg går igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 8. Juli, 2017 Kevin77 skrev, for 7 minutter siden: Min drøm er, at være sammen med en gp, som er kold og ligeglad. (Ja, jeg ved godt at det lyder mærkeligt...). Hun lukker mig ind, jeg giver hende pengene, hun rækker mig et kondom. Hun venter på at jeg får gjort mig selv stiv og får rullet kondomet på. Når jeg er klar trækker hun trusserne ned, smører sig med glidecreme og læner hun sig hen over bordet. Hun kigger på sin mobil og er helt upåvirket af, at jeg trænger ind i hende. Uden at sige en lyd venter hun på, at jeg bliver færdig. Jeg kommer, bliver slap og trækker mig ud. Hun bliver stående og løfter ikke blikket fra mobilen, venter bare på at jeg går igen. Det burde være muligt, at få opfyldt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kevin77 29 Skrevet 8. Juli, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 21 minutter siden: Det burde være muligt, at få opfyldt. Men det skal jo helst være med en, som også synes det er lidt frækt. Min drøm handler om ydmygelse og udnyttelse, og ikke bare om at være sammen med en, som egentlig ikke gider... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 8. Juli, 2017 (edited) Iscenesat Virkelighed skrev, for 39 minutter siden: Det burde være muligt, at få opfyldt. Husk din power bank så du ikke løber tør for strøm Redigeret 8. Juli, 2017 af Playful Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 8. Juli, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 5 timer siden: Det burde være muligt, at få opfyldt. Yep I.V., om ikke andet, så med et offentligt fruentimmer, som hende her: http://side6.dk/6-nyt/realdoll-kigger-mod-fremtiden-intelligente-sexdukker-er-snart-en-realitet/6017307 Hun er iskold og kan temmeligt sikkert dresseres til resten... Psssst - nyd ferien... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francis 99 Skrevet 8. Juli, 2017 Har et par stykker... At være to mænd om en kvinde. Bare knalde løs og tilfredsstille hende på alle ledder og kanter over en hel nat Den anden som nok næppe bliver realiseret. - At være sammen med en ultra feminin og lækker shemale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 184 Skrevet 9. Juli, 2017 Milfen Stella skrev, den 10/6/2017 at 23:26: Et rigtigt GB hvor jeg er så brugt jeg ikke kan gå flere dage efter. Stiller gerne op i det nordjyske. Du siger bare til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 10. Juli, 2017 Opleve en kvinde, der får sprøjte orgasme. Den er på min top 3 liste;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 10. Juli, 2017 Vendelbo773 skrev, for 3 timer siden: Opleve en kvinde, der får sprøjte orgasme. Den er på min top 3 liste;-) Top 1 vil være at møde StudineMilf. Men mon ikke det lykkes en dag? Hvor der er vilje er der en vej! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Skalde Skrevet 10. Juli, 2017 En trekant med en kvinde og en shemale er nok den største fantasi, som jeg mangler at udleve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 10. Juli, 2017 Vendelbo773 skrev, for 21 minutter siden: Top 1 vil være at møde StudineMilf. Men mon ikke det lykkes en dag? Hvor der er vilje er der en vej! Vendelbo, du kan opleve helt forrygende sprøjteorgssmer hos Lady Iris' latextøsen. Hold øje med Lady Iris' aktiviteter på annoncelight. De er både i Tåstrup og Fredericia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg