AnonymFætter 12 Skrevet 14. Juni, 2017 Den var møntet på dem der siger at man aldrig må forelske sig i en GP, som om at man kan tænde/slukke for det. Jeg har besøgt ca. 20 forskellige piger, og har de gode gange været munter osv. i noget tid bagefter - levet højt på oplevelsen, så at sige. Men der kommer mange interessante input i debatten, og fedt at se pigerne også blander sig lidt. Jeg har naturligvis ikke givet alle detaljer i historien, men jeg besøgte hende 4 gange, ret tæt på hinanden, og vi fik snakket sammen - i kender vel følelsen af at man en gang i mellem bare klikker med folk, og vi var på seksuel bølgelængde fra første knald som jeg ikke har prøvet tidligere. Jeg kunne også vende det om, og sige til dem der ikke har prøvet min situation, at de burde knalde nogle flere indtil det sker. Men tak for alle jeres input, jeg er nu nået tilbage til "normal" igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 14. Juni, 2017 JenniferRomantica skrev, den 11/6/2017 at 11:11: Jeg blev en gang spurgt hvordan jeg kunne undgå og blive forelsket i mine gæster hvortil jeg svarede "jeg bliver lige så lidt forelsket i mine gæster som en gulvlægger bliver forelsket i det gulv han lige har ordnet".. Jeg har nu aldrig mødt et normalt velfungerende menneske der kunne kontrollere om de blev forelsket eller ej. Det er muligt at gulvlæggeren er ligeglad med gulvet (i dit tilfælde sexdelen), men........ Gulvmanden kan jo sagtens blive helt varm om hjertet og mærke en begyndende gnist overfor den person der har bestilt det nye gulv. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 14. Juni, 2017 TheVoice skrev, for 1 time siden: Jeg har nu aldrig mødt et normalt velfungerende menneske der kunne kontrollere om de blev forelsket eller ej. Det er muligt at gulvlæggeren er ligeglad med gulvet (i dit tilfælde sexdelen), men........ Gulvmanden kan jo sagtens blive helt varm om hjertet og mærke en begyndende gnist overfor den person der har bestilt det nye gulv. Det ikke svært at undgå at blive forelsket for mig når jeg ved at muligheden for mere aldrig nogensinde ville kunne fremkomme.. Hvis man åbner op for den muligheden i sådan en situation så er det kun til for at skade og såre en selv.. Hvorfor overhoved gøre sådan imod en selv.? Det da den sygeste form for selvskadende adfærd.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 14. Juni, 2017 JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden: Det ikke svært at undgå at blive forelsket for mig når jeg ved at muligheden for mere aldrig nogensinde ville kunne fremkomme.. Hvis man åbner op for den muligheden i sådan en situation så er det kun til for at skade og såre en selv.. Hvorfor overhoved gøre sådan imod en selv.? Det da den sygeste form for selvskadende adfærd.. Nå er du så forfærdeligt, at du ikke kan indgå i et kæresteforhold ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 14. Juni, 2017 Kære @AnonymFætter - du glemmer hende og går videre i livet. Det går ondt lidt endnu - men om føje tid er du dit gode gamle jeg. Lad være at forelske dig i GP'ere - nøjs med at have et forretningsmæssigt forhold - alt andet vil du tabe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papa 31 Skrevet 14. Juni, 2017 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Det ikke svært at undgå at blive forelsket for mig når jeg ved at muligheden for mere aldrig nogensinde ville kunne fremkomme.. Hvis man åbner op for den muligheden i sådan en situation så er det kun til for at skade og såre en selv.. Hvorfor overhoved gøre sådan imod en selv.? Det da den sygeste form for selvskadende adfærd.. Det betyder blot at du stadig har denne dag til gode. Citat: Kontrol gør os tryg og giver os en følelse af at have styr på vores liv. Men det er en illusion, at vi har fuld kontrol over livet, for vi kan ikke kontrollere alt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 14. Juni, 2017 Papa skrev, for 41 minutter siden: Det betyder blot at du stadig har denne dag til gode. Citat: Kontrol gør os tryg og giver os en følelse af at have styr på vores liv. Men det er en illusion, at vi har fuld kontrol over livet, for vi kan ikke kontrollere alt. Og hvis vi kunne kontrollere alt, så ville livet blive temmelig kedeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg