Hop til indhold
AnonymFætter

Forelsket, hvad gør man?

Recommended Posts

Den var møntet på dem der siger at man aldrig må forelske sig i en GP, som om at man kan tænde/slukke for det. Jeg har besøgt ca. 20 forskellige piger, og har de gode gange været munter osv. i noget tid bagefter - levet højt på oplevelsen, så at sige. Men der kommer mange interessante input i debatten, og fedt at se pigerne også blander sig lidt. Jeg har naturligvis ikke givet alle detaljer i historien, men jeg besøgte hende 4 gange, ret tæt på hinanden, og vi fik snakket sammen - i kender vel følelsen af at man en gang i mellem bare klikker med folk, og vi var på seksuel bølgelængde fra første knald som jeg ikke har prøvet tidligere. Jeg kunne også vende det om, og sige til dem der ikke har prøvet min situation, at de burde knalde nogle flere indtil det sker. :-P

Men tak for alle jeres input, jeg er nu nået tilbage til "normal" igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 11/6/2017 at 11:11:

Jeg blev en gang spurgt hvordan jeg kunne undgå og blive forelsket i mine gæster hvortil jeg svarede "jeg bliver lige så lidt forelsket i mine gæster som en gulvlægger bliver forelsket i det gulv han lige har ordnet"..

Jeg har nu aldrig mødt et normalt velfungerende menneske der kunne kontrollere om de blev forelsket eller ej. Det er muligt at gulvlæggeren er ligeglad med gulvet (i dit tilfælde sexdelen), men........ Gulvmanden kan jo sagtens blive helt varm om hjertet og mærke en begyndende gnist overfor den person der har bestilt det nye gulv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Jeg har nu aldrig mødt et normalt velfungerende menneske der kunne kontrollere om de blev forelsket eller ej. Det er muligt at gulvlæggeren er ligeglad med gulvet (i dit tilfælde sexdelen), men........ Gulvmanden kan jo sagtens blive helt varm om hjertet og mærke en begyndende gnist overfor den person der har bestilt det nye gulv. 

Det ikke svært at undgå at blive forelsket for mig når jeg ved at muligheden for mere aldrig nogensinde ville kunne fremkomme.. Hvis man åbner op for den muligheden i sådan en situation så er det kun til for at skade og såre en selv.. Hvorfor overhoved gøre sådan imod en selv.? Det da den sygeste form for selvskadende adfærd..

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Det ikke svært at undgå at blive forelsket for mig når jeg ved at muligheden for mere aldrig nogensinde ville kunne fremkomme.. Hvis man åbner op for den muligheden i sådan en situation så er det kun til for at skade og såre en selv.. Hvorfor overhoved gøre sådan imod en selv.? Det da den sygeste form for selvskadende adfærd..

Nå er du så forfærdeligt, at du ikke kan indgå i et kæresteforhold ?? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @AnonymFætter - du glemmer hende og går videre i livet. Det går ondt lidt endnu - men om føje tid er du dit gode gamle jeg. Lad være at forelske dig i GP'ere - nøjs med at have et forretningsmæssigt forhold - alt andet vil du tabe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Det betyder blot at du stadig har denne dag til gode.

Citat:

Kontrol gør os tryg og giver os en følelse af at have styr på vores liv.
Men det er en illusion, at vi har fuld kontrol over livet, for vi kan ikke kontrollere alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Papa skrev, for 41 minutter siden:

Det betyder blot at du stadig har denne dag til gode.

Citat:

Kontrol gør os tryg og giver os en følelse af at have styr på vores liv.
Men det er en illusion, at vi har fuld kontrol over livet, for vi kan ikke kontrollere alt.

Og hvis vi kunne kontrollere alt, så ville livet blive temmelig kedeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...