Hop til indhold
Hård og stiv

Gina og Roxana Busty duo i Hvam

Recommended Posts

Guest Klyngen

Sidste gang jeg besøgte dem (og det var ikke en succes) havde jeg samme problem hvorfor jeg kørte direkte til adressen. Og jeg kom da også indenfor straks. 

I Herning hed de Jessy og  Cindy. Har kneppey Jessy (den blonde) to gange og det var supergodt. Men i marts var jeg forbi Hvam og det var en helt anden oplevelse. Hun var uinteresseret, lugtede af øl, uengageret så jeg gik igen inden tiden var gået.  Fik dog et super BJ af "Cindy" og fik æltet Jessy store ægte dejlige bløde barm godt igennem så de 800 kr var ikke spildt. 

Men kør forbi Hvam. Især Jessy synes jeg godt om. Cindy er lige livlig vild synes jeg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja. Der er ikke andet at gøre end at køre til Hvam. Men de to lækre damer har været der før, og du kan være mindst 99% sikker på at de er på stedet. Sejer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde håbet de ville komme tilbage til Kbh. på amager. Havde en rigtig  time med  Jessy, hun kaldte sig noget andet dengang,  Da var hun indlevende, sød og dejlig, men det var også sidste forår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klyngen skrev, den 11/6/2017 at 22:20:

Sidste gang jeg besøgte dem (og det var ikke en succes) havde jeg samme problem hvorfor jeg kørte direkte til adressen. Og jeg kom da også indenfor straks. 

I Herning hed de Jessy og  Cindy. Har kneppey Jessy (den blonde) to gange og det var supergodt. Men i marts var jeg forbi Hvam og det var en helt anden oplevelse. Hun var uinteresseret, lugtede af øl, uengageret så jeg gik igen inden tiden var gået.  Fik dog et super BJ af "Cindy" og fik æltet Jessy store ægte dejlige bløde barm godt igennem så de 800 kr var ikke spildt. 

Men kør forbi Hvam. Især Jessy synes jeg godt om. Cindy er lige livlig vild synes jeg. 

Hvad mener du med at Cindy er for vild?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Klyngen

Hun er lidt for pågående efter min mening. Feks har jeg ikk behov for at mine testikler får tæsk under et bj fordi hun er ivrig/voldsom

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klyngen skrev, for 22 timer siden:

Hun er lidt for pågående efter min mening. Feks har jeg ikk behov for at mine testikler får tæsk under et bj fordi hun er ivrig/voldsom

Hehe :) Top klasse :D

Redigeret af Faunus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er helt pjattet med Cindy. Så legesyg, pjattet og sensuelt et pigebarn skal man lede længe efter. 
Hun er en ægte knaldperle :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...