ssoren7 1 Skrevet 11. Juni, 2017 Hej Vi er et par stykker der vil ude og køre en tur og vil omkring en klink med flere dejlige damer. Hvad kan anbefales? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 12. Juni, 2017 (edited) ssoren7 skrev, for 9 timer siden: Hej Vi er et par stykker der vil ude og køre en tur og vil omkring en klink med flere dejlige damer. Hvad kan anbefales? At tage passet med og besøge: http://en.the-pclub.de/ Redigeret 12. Juni, 2017 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pli 8 Skrevet 12. Juni, 2017 troede der var klare retningslinjer for at en pige ikke måtte gøre reklame for sig selv i en tråd under efterlysninger, da jeg har set en lignende tråd og hvor den pågældende person fik sine indlæg slettet og synes da angelina"s svar i denne tråd er på samme nevau og dette er mere åbentlyst reklame, da hun ikke nævner nogle fra den klinik hun selv har vagter, tænker på om ikke alle skal behandles ligedan . når det så er sagt kan jeg på baggrund af nogle besøg hos hende ikke give god respons, da hun er en pige i den dyre ende og har fået lige så god sex ved andre for mindre penge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 12. Juni, 2017 pli skrev, for 1 time siden: troede der var klare retningslinjer for at en pige ikke måtte gøre reklame for sig selv i en tråd under efterlysninger, da jeg har set en lignende tråd og hvor den pågældende person fik sine indlæg slettet og synes da angelina"s svar i denne tråd er på samme nevau og dette er mere åbentlyst reklame, da hun ikke nævner nogle fra den klinik hun selv har vagter, tænker på om ikke alle skal behandles ligedan . når det så er sagt kan jeg på baggrund af nogle besøg hos hende ikke give god respons, da hun er en pige i den dyre ende og har fået lige så god sex ved andre for mindre penge. Det er mere åbenlyst reklame for sig selv, fordi hun ikke nævner hun arbejder der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 12. Juni, 2017 pli skrev, for 2 timer siden: troede der var klare retningslinjer for at en pige ikke måtte gøre reklame for sig selv i en tråd under efterlysninger, da jeg har set en lignende tråd og hvor den pågældende person fik sine indlæg slettet og synes da angelina"s svar i denne tråd er på samme nevau og dette er mere åbentlyst reklame, da hun ikke nævner nogle fra den klinik hun selv har vagter, tænker på om ikke alle skal behandles ligedan . Jeg kan ikke se noget problem i det - hun nævner jo kun klinikkens navn - endda uden link og anpriser jo hverken sig selv eller stedet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pallemand 43 Skrevet 13. Juni, 2017 Og det er vel ret beset den eneste klinik i området - og det var det der blev spurgt om 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg