Aathai 10 Skrevet 14. Juni, 2017 Hej brødre. Jeg sad og kiggede lidt på de forskellige steder, vi har i Aalborg og faldt over at jeg ikke kan finde noget på Thai Sports massage længere. Kan det passe de er lukket? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjotte 140 Skrevet 14. Juni, 2017 Annoncen er da stadig på https://annoncelight.dk/showad/207013 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bad boy Skrevet 10. Juli, 2017 Jeg var der i sidste uge, det var som altid super godt HJ er fantastik og hun er super til massage Jeg syntes det er et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 10. Juli, 2017 Jeg synes hun er faldet meget af på det sidste års tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 10. Juli, 2017 Den glade murer skrev, for 3 timer siden: Jeg synes hun er faldet meget af på det sidste års tid Ja - jeg giver mureren helt ret. Hun er gennem det sidste års tid faldet meget af på den. Jeg tror hun ere ved at være "over sidste salgsdato" Tidligere kunne hun også med et kvarters varsel skaffe en noget yngre og meget kønnere medhjælper, der gav FP i værelset ved siden af stuen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aathai 10 Skrevet 12. Juli, 2017 Aalborg skrev, den 7/10/2017 at 15:42: Ja - jeg giver mureren helt ret. Hun er gennem det sidste års tid faldet meget af på den. Jeg tror hun ere ved at være "over sidste salgsdato" Tidligere kunne hun også med et kvarters varsel skaffe en noget yngre og meget kønnere medhjælper, der gav FP i værelset ved siden af stuen. Så det er ikke muligt at få FP længere? Ærgerligt, havde ellers læst gode anmeldelser af stedet og gik med tankerne om at aflægge mit første visit.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Steev55 Skrevet 13. Juli, 2017 Er den gode thail sports massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborg1986 0 Skrevet 16. Juli, 2017 Aalborg skrev, den 10/7/2017 at 15:42: Ja - jeg giver mureren helt ret. Hun er gennem det sidste års tid faldet meget af på den. Jeg tror hun ere ved at være "over sidste salgsdato" Tidligere kunne hun også med et kvarters varsel skaffe en noget yngre og meget kønnere medhjælper, der gav FP i værelset ved siden af stuen. FP??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg