KraceiYaw 150 Skrevet 30. Juli, 2017 (edited) Så har jeg lavet en række opdateringer udover ovenstående. I kan se alle her: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1XiRLe01N121a5G01g-d5ULyEEXABQXqjFGW6hGEmiDU/edit?usp=sharing Redigeret 30. Juli, 2017 af KraceiYaw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
abc 10 Skrevet 30. Juli, 2017 KraceiYaw skrev, for 3 timer siden: @abc: Tak for info. Jeg har opdateret kortet. Jeg kunne ikke finde nok info om "og længere nede ad Vesterbro (vist nok nummer 12 det ses tydeligt når man er der)", så denne har jeg ikke oprettet. Kan du komme med mere info? Jeg kommer ikke til Aalborg foreløbigt, så jeg giver opfordringen videre til Aalborg bosatte skribenter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 4. August, 2017 Venus Thai Massage Amaliegade 30 kld, 8700 Horsens Tel: 5021 0086 Gammelkendt thaimassagested, der har været lukket i en periode. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. August, 2017 Nyt på thaifronten i Randers. Hobrovej 15, Amilia thai massage, Tlf 42208604. og en mere åbner i september i midtbyen. (Det er jo dejligt, men lommepengene kan bare ikke slå til her i Randers) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2017 Ændring til Hobrovej 15: tlf nr er: 60212573, åbningstid 9.30-17.30. annonce i EB i dag, så mon ikke farven skal være rød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2017 Silkeborg har også fået et ny sted:- tror at det er grønt. Mimi Beauty massage, Borgergade 47, Silkeborg Tlf. 53 35 32 82 Facebook: https://www.facebook.com/mimibeautymassag/?fref=ts Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 18. August, 2017 Det står fullt klart i deras FB att dom inte levererar HE.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
abdane 20 Skrevet 19. August, 2017 abc skrev, den 30/7/2017 at 22:31: Jeg kommer ikke til Aalborg foreløbigt, så jeg giver opfordringen videre til Aalborg bosatte skribenter. Ja, det er korrekt, at der kommet et nyt sted på Vesterbro i Aalborg, men det er nr. 10 Navn: S&K Thai Massage & Spa Adresse; Vesterbro 10, st. tv. By: 9000 Aalborg Tlf. 9197 7991 https://m.facebook.com/SK-Thai-massage-Spa-981550505314991/ Jeg har lavet en anmeldelse af stedet dags dato. Vh. abdane 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 150 Skrevet 26. August, 2017 Så er ovenstående sgu opdateret og der er lavet diverse andre ændringer, som I kan se på https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xUAKYaVIZor7NSG9ilF4S9DuXTt26FKuEfiVgVpkfvs/edit?usp=sharing 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heywood9 13 Skrevet 31. August, 2017 Hvordan kan man se, om der kun tilbydes massage, eller også seksuelle ydelser??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldie69 20 Skrevet 1. September, 2017 I øverste venstre hjørne af Thailisten kan du se signaturoversigten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 150 Skrevet 1. September, 2017 (edited) På de røde steder, kan du ikke vide om de kun tilbyder massage, kun tilbyder svensk eller det hele. Der er også nogen steder, hvor der ikke tilbydes mere end massage eller fuld pakke for nogle kunder, mens andre kan få mere. Det er derfor at den røde kategori er en smule diffus. Jeg har dog overvejet om vi skulle indføre en ny kategori til de steder, der åbentlyst annoncerer med sex. Hvad siger I til det? Farven gul er nok ikke så god, hvis vi vil være venlige over for de farveblinde. Redigeret 1. September, 2017 af KraceiYaw 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 4. September, 2017 KraceiYaw skrev, den 1/9/2017 at 18:16: På de røde steder, kan du ikke vide om de kun tilbyder massage, kun tilbyder svensk eller det hele. Der er også nogen steder, hvor der ikke tilbydes mere end massage eller fuld pakke for nogle kunder, mens andre kan få mere. Det er derfor at den røde kategori er en smule diffus. Jeg har dog overvejet om vi skulle indføre en ny kategori til de steder, der åbentlyst annoncerer med sex. Hvad siger I til det? Farven gul er nok ikke så god, hvis vi vil være venlige over for de farveblinde. Det er et meget uigennemskueligt marked hvad der er rødt/grønt/gult eller blåt. Steder jeg troede var helt og aldeles grønne har det sidste halve år vist sig, at hvis man kommer på bestemte tidspunkter, ja så vil de nok komme ind under den røde kategori. De der har været grønne i årevis begynder at mærke det enorme udbud af thai-klinikker, der er i øjeblikket, og i det små begynder nogle af dem, at tilbyde ekstra til stamkunderne, har endda fået fuldpakke med ejeren, et sted der for få måneder siden bare var helt grøn. Markedet er grumset 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 150 Skrevet 12. September, 2017 For det første: Der er stadig nogen der snakker/skriver om "grønne" steder. Er det for forvirrende at jeg har ændret farven til blå? Det var for at være god mod dem, der er farveblinde... Vil følgende ændring til kategorierne være en god idé eller vil det skabe mere forvirring end gavn? Rød = Ændres fra "Ukategoriseret" til "Red light/Fræk massage": Steder, der officielt tilbyder mere end massage. Dvs. hånddjob/svensk, eller mere f.eks. fransk eller fuld pakke. Dette vil så kræve at stedet officielt reklamerer med sex på adressen Sort = "Ukategoriseret": Som før - men sort i stedet for rød: Steder hvor det er ukendt eller forskelligt hvad der tilbydes. Måske tilbydes der kun massage, eller måske tilbydes der kun mere end massage for nogen og ikke for andre osv. Gul = "Døgnåbent": Måske ny farve? Jeg hælder mest til at beholde farven igen pga. forvirring Blå = "Kun massage": Skal vi ændre den tilbage til grøn? Hvad siger I? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julemand79 24 Skrevet 19. September, 2017 Gammelnok skrev, den 16-06-2017 at 14:52: Ny til listen: Lotus Thai massage & Wellness Silkeborgvej 4 7400 Herning Tel 2023 4383 Formodentlig M/blå http://www.herningmassage.dk/ https://www.facebook.com/herningmassage Var på besøg på stedet i fredags og farven er 100% Blå , Der var sat seddeler op med hvilke områder der blev masseret og hvilke områder der ikke blev. Ellers en rigtig god og hår massage af ejeren selv pris 350 kr for en time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 230 Skrevet 21. September, 2017 KraceiYaw skrev, den 12/9/2017 at 20:45: For det første: Der er stadig nogen der snakker/skriver om "grønne" steder. Er det for forvirrende at jeg har ændret farven til blå? Det var for at være god mod dem, der er farveblinde... Vil følgende ændring til kategorierne være en god idé eller vil det skabe mere forvirring end gavn? Rød = Ændres fra "Ukategoriseret" til "Red light/Fræk massage": Steder, der officielt tilbyder mere end massage. Dvs. hånddjob/svensk, eller mere f.eks. fransk eller fuld pakke. Dette vil så kræve at stedet officielt reklamerer med sex på adressen Sort = "Ukategoriseret": Som før - men sort i stedet for rød: Steder hvor det er ukendt eller forskelligt hvad der tilbydes. Måske tilbydes der kun massage, eller måske tilbydes der kun mere end massage for nogen og ikke for andre osv. Gul = "Døgnåbent": Måske ny farve? Jeg hælder mest til at beholde farven igen pga. forvirring Blå = "Kun massage": Skal vi ændre den tilbage til grøn? Hvad siger I? Rød = sex. hj, bj døgnåben kan evt stå i beskrivelse af stedet. Grøn M = her kan man KUN få massage. Alle andre farver skal droppes da de forvirre mere end de hjælper. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 230 Skrevet 21. September, 2017 Ny i Viborg Baan Thai Massage St. Sct.Mikkels Gade 10c 8800 Viborg telefon 71986686 Mandag-Fredag kl. 09.00-17,00 Weekend : Efter aftale Jeg tror kun hun tilbyder massage og ikke andet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 150 Skrevet 26. September, 2017 Bamsefyr skrev, den 9/21/2017 at 17:25: Ny i Viborg Baan Thai Massage St. Sct.Mikkels Gade 10c 8800 Viborg telefon 71986686 Mandag-Fredag kl. 09.00-17,00 Weekend : Efter aftale Jeg tror kun hun tilbyder massage og ikke andet. Tak. Den er tilføjet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 150 Skrevet 26. September, 2017 Jeg har oprettet det nye sted i Aarhus: Og ændret Winner til Dee Day: Jeg har selv været forbi Dee Day, hvor jeg fik massage af Nicky. Hun fortalte mig hvor gammel hun var og hvis jeg husker rigtigt er det ca. 27. Hun ser godt ud, men er ikke en 10,er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Oktober, 2017 2 nye klinikker, en i Randers og en i Tønder Sang Arun beauty & thai massage - har facebookside, bare søg på navnet gråbrødrestræde 8.1 sal, Randers tlf. 5219 9226 - mon ikke den er blå. Er der nogen som har besøgt stedet? Www.karma-thaimassage.dk , har også en facebookside, bare søg på karma thaimassage Jernbanegade 2, 1 sal, Tønder tlf. 4242 2979 det ser lækkert ud på billederne, kender ikke stedet, men vil tro at den er blå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 150 Skrevet 5. November, 2017 Tak @Tommeltot. Kortet er opdateret. Tak også til @Holmes 196, @Bamsefyr og @Kuk-kuk, som har udfyldt formularen: https://goo.gl/forms/JKNJeds4hWMudhoA3. Disse er også opdateret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 29. November, 2017 En til listen, dog med ukendt adresse: http://mmthaimassage.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 29. November, 2017 (edited) Beklager er helt basalt spørgsmål: Hvordan bruger man thailisten? Hvordan tilgår man lettest oplysningerne? Jeg har kigget i https://goo.gl/jUWQ4 men det ser lidt uoverskueligt ud. Jeg gætter på at det må være en lettere måde at se oplysningerne på? Er der et kort et sted, eller kan man søge efter geografiske områder? Jeg kan heller ikke få øje på farvekoderne noget sted. Citér Redigeret 29. November, 2017 af Lubovnik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 30. November, 2017 Håber at nogen kan give lidt vejledning i hvordan Thailisten benyttes, og hvor man ser om de enkelte steder er røde eller grønne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 30. November, 2017 (edited) Så fandt selv Prins Knud omsider ud af det... https://goo.gl/VrR4Fd Redigeret 30. November, 2017 af Lubovnik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg