Ledvogter 984 Skrevet 22. December, 2017 Den her tråd bliver vistnok opdateret, så vi prøver at holde den oppe på siden. -Ledvogter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldie69 20 Skrevet 23. December, 2017 Ny ejer - endnu ikke besøgt Napha Thai Massage Åbogade 3 Aarhus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldie69 20 Skrevet 23. December, 2017 Nyt sted: King thaimassage Morten Børupsgade 16 kld Århus - Annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 9. Januar, 2018 Dara smedegade Horsens er lukket Venus Amaliegade 30 Horsens er lukket Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 13. Februar, 2018 Lidt opdateringer vedrørende Randers: Plumeria i Østergade har skiftet navn til Pohnroong. Samme telefonnummer Sunshine er lukket. Butikken er til leje Wadee er tilsyneladende overtaget af A Buket som hidtil har været blå sportsmassage af tvivlsom beskaffenhed. Jeg kender ikke til stedets aktuelle menukort. Over and out herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 13. Februar, 2018 (edited) Og så er der forresten kommet en ny Blå klinik i Randers: Sang Arun beauty and thai massage, Mariagervej 36A tlf. 52199226. De er på Facebook. Redigeret 13. Februar, 2018 af Curiosity Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olsen40 74 Skrevet 14. Februar, 2018 Hej Diamond massage Skibsgade 20 9500 Hobro er LUKKET Riwerkwai Sandstræde 7 Klejtrup 9500 Hobro er LUKKET Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Februar, 2018 Curiosity skrev, den 13/2/2018 at 17:25: Og så er der forresten kommet en ny Blå klinik i Randers: Sang Arun beauty and thai massage, Mariagervej 36A tlf. 52199226. De er på Facebook. Er den i Gråbrødrestræde, med samme navn, så lukket? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Februar, 2018 Curiosity skrev, den 13/2/2018 at 13:19: Lidt opdateringer vedrørende Randers: Wadee er tilsyneladende overtaget af A Buket som hidtil har været blå sportsmassage af tvivlsom beskaffenhed. Jeg kender ikke til stedets aktuelle menukort. Har Wadee så skiftet navn? og er A Buaket så lukket? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 17. Februar, 2018 Aarhuselsker skrev, for 14 minutter siden: Er den i Gråbrødrestræde, med samme navn, så lukket? Ja, det skulle jeg mene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 17. Februar, 2018 Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden: Har Wadee så skiftet navn? og er A Buaket så lukket? Der er stadig samme facadeskilt, men klapskiltet er A Buaket. Den gamle butik er ikke væk, men ser ikke aktiv ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 17. Februar, 2018 Curiosity skrev, den 13/2/2018 at 13:19: Lidt opdateringer vedrørende Randers: Plumeria i Østergade har skiftet navn til Pohnroong. Samme telefonnummer Sunshine er lukket. Butikken er til leje Wadee er tilsyneladende overtaget af A Buket som hidtil har været blå sportsmassage af tvivlsom beskaffenhed. Jeg kender ikke til stedets aktuelle menukort. Over and out herfra Dementi: Sunshine kører igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Februar, 2018 Curiosity skrev, for 2 minutter siden: Ja, det skulle jeg mene. OK sletter den, ,så må vi jo se om den skal på igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 224 Skrevet 17. Oktober, 2018 Findes listen/kortet ikke længere, eller skal man bare benytte et nyt link ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holmes 196 18 Skrevet 17. Oktober, 2018 Hej når jeg leder efter Lotus Thaimassage i Herning så finder jeg den ikke og en søgning på nettet viser at den er permanent lukket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 150 Skrevet 17. Oktober, 2018 @Aarhuselsker har lukket for den af mere eller mindre ukendte årsager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 230 Skrevet 18. Oktober, 2018 Er det kun mig eller savner i andre også det kort? Jeg har tit kigget på kortet for at finde nye steder eller et telefon nr. på en klinik som jeg tidliger har besøgt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 224 Skrevet 18. Oktober, 2018 Jeg mangler den da helt vildt. Jeg er ofte på farten i det meste af Jylland og på Fyn, og så var den jo fantastisk dejlig at have, så man hurtigt kunne finde det nærmeste sted, når nu lysten presser på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. Oktober, 2018 Jeg nedlagde kortet af to årsager 1. Jeg fik en del grimme trusler fra forskellige thaiklinikker 2. Kun meget få bidrog til opdatering af kortet. Ad. 2 Det står i skærende kontrast til de godt 300 anmodninger jeg modtog om adgang til kortet, inden jeg slettede det. Ad. This map is no longer available due to a violation of our Terms of Service and/or policies." Dettte er åbenbart noget Google skriver ved slettede kort. I lang tid stod der blot at linket ikke længere var tilgængeligt, og så lige pludselig står der This map is no longer available due to a violation of our Terms of Service and/or policies." Jeg har ikke på noget tidspunkt fået en henvendelse fra Google om kortet, og det tvivler jeg også på @KraceiYaw, har? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 224 Skrevet 18. Oktober, 2018 Hold da op. Ligefrem trusler fra thaiklinikkerne......de burde da være glade for "annoncerne". Jeg mener - der stod jo intet om, at man evt. kunne få "ekstra" på stederne - i hvert fald ikke direkte. (Men truslerne må vel være foretaget herinde så, for der er vel ingen af stederne, der kender din identitet) Jeg kunne da bedre forstå, hvis de ikke ønskede at vi skrev om dem herinde - men det kan de da heldigvis ikke forhindre os i. Ad 2 - ja, vi kunne nok alle være bedre til at bidrage, men alligevel frygtelig ærgerligt, at den ikke findes længere. Jeg ville da meget gerne, at den blev genoptaget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 150 Skrevet 20. Oktober, 2018 (edited) Nej. Jeg fik aldrig henvendelser fra Google. Heller ikke fra thaiklinikker, men jeg har så heller ikke en e-mailadresse de kan skrive til. Det skal foregå herinde. Redigeret 20. Oktober, 2018 af KraceiYaw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stokie 46 Skrevet 24. Oktober, 2018 Trist det ikke kører mere - stor mangel!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg