Spector 1 Skrevet 16. Juni, 2017 Ohøj Er der nogle der ved, hvordan det står til i Struer. På listen er der to steder, men hvad med ydelserne. Jeg er komnet i Østergade, der har det svinget noget både med pris og kvalitet af massage og ekstra Nogen der kender den i Søndergade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knald62 16 Skrevet 16. Juni, 2017 Som du selv skriver - meget svingende. Overvejende dårligt. Kører hellere til Lemvig eller Holstebro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sauer 25 Skrevet 16. Juni, 2017 Hvor er det bedst i lemvig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spector 1 Skrevet 16. Juni, 2017 Takker tippet med Lemvig Det prøver jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knald62 16 Skrevet 16. Juni, 2017 Se tidligere tråd. Ny thai i Lemvig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborg26 3 Skrevet 9. Oktober, 2017 Søndergade giver gerne HJ. Og massagen er udmærket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knald62 16 Skrevet 11. Oktober, 2017 Søndergade - triste/kolde lokaler i min smag. Nogen, der har ide om Østhallen, Nissum - er her ekstra at hente? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 12. Oktober, 2017 Hej Knald62 Jeg var der i april. Fik en times ok massage og til slut et HJ - i alt 500,- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sauer 25 Skrevet 15. Oktober, 2017 Kan man få andet end HJ. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 16. Oktober, 2017 Hej Sauer Jeg ved ikke, om man kan få andet - umiddelbart lød hun ikke som om!!! Og sådan en "halv"offentligt sted i tilknytning til idrætshal - så kan jeg ha' min tvivl, om der kan gives meget mere??? Hører gerne, om der skulle være andre erfaringer med stedet. Pigen er meget sød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Skalde Skrevet 22. November, 2017 Nogen der har været i Østergade for nyligt? Hvordan er kvaliteten der for tiden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grand Old Man 1 Skrevet 3. April, 2018 1001nat skrev, den 16/10/2017 at 07:36: Hej Sauer Jeg ved ikke, om man kan få andet - umiddelbart lød hun ikke som om!!! Og sådan en "halv"offentligt sted i tilknytning til idrætshal - så kan jeg ha' min tvivl, om der kan gives meget mere??? Hører gerne, om der skulle være andre erfaringer med stedet. Pigen er meget sød. Aftalte i HJ fra start eller kom det hen af vejen, har været der 2 gange unden der er blevet tilbudt ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 4. April, 2018 Nu var den smukke og søde kvinde ikke i tvivl om mine forhåbninger, da jeg skulle vende mig om. Banditten stod i flot ret-stilling for hende, og såååå...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 4. April, 2018 Jeg vil klart besøge den mindst ligeså søde thai kvinde ude ved Rom skole (har besøgt hende 6 gange nu). Jeg har ikke lige et link, men det skulle nok lykkes at finde kontakt oplysninger ud fra dette, og uden jeg forbryder mig imod Eroguides regler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knald62 16 Skrevet 5. April, 2018 Rom skole kan jeg også klart anbefale. Er hun iøvrigt sin knæskade kvit? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 5. April, 2018 Hej Knald62 Jeg har sendt dig en PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sonic 13 Skrevet 6. April, 2018 1001nat skrev, den 04-04-2018 at 08:49: Jeg vil klart besøge den mindst ligeså søde thai kvinde ude ved Rom skole (har besøgt hende 6 gange nu). Jeg har ikke lige et link, men det skulle nok lykkes at finde kontakt oplysninger ud fra dette, og uden jeg forbryder mig imod Eroguides regler Tilbyder hun FP... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg