devilde 40 Skrevet 21. Juni, 2017 Hvem vil I anbefale mig at besøge, hvis jeg søger en gp der tilbyder analsex, i eller uden Randers. Aarhus og Aalborg er udelukket denne gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thomasonly64 Skrevet 21. Juni, 2017 Jeg har nu undersøgt markedet for dig og lavet et venne diagram over dine muligheder. A er gruppen af piger der har positive anbefalinger C er gruppen af piger der tilbyder analsex B er gruppen af piger der holder til i Randers Ja ja, du kunne da have krævet at de skulle holde til i Holstebro. Derudover tror jeg ikke at du kunne have gjort det ret meget svære at finde en succes Hop på et tog til Aarhus, men selv der er den eneste jeg kan anbefale smuttet hjem :-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 22. Juni, 2017 af thaipiger så tilbyder Kat det vist nok eller hende på viborgvej 110. Ellers så se hvem der er på vagt på pigekollektivet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 22. Juni, 2017 Tilbyder ikke kun sorte kys??? har ikke hørt om at hun er til sex inkl. Anal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 23. Juni, 2017 Mthom skrev, for 16 timer siden: Tilbyder ikke kun sorte kys??? har ikke hørt om at hun er til sex inkl. Anal Jeg synes at jeg har læst at det i en tråd en gang at det godt kan ske. Men det er ikke altid at hun tilbyder alt.. eller noget. Det er lidt efter humør. Så man skal spørge inden man går ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg