jalokin71 90 Skrevet 22. Juni, 2017 Nogen der har erfaring med Babimis gode som dårlige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 22. Juni, 2017 send et link, profilen er det ikke umiddelbart med det navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jalokin71 90 Skrevet 22. Juni, 2017 sugardaters.dk/show?alias=babimiss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 22. Juni, 2017 ingen med det navn derinde og du skal kopiere et link i dette skriverum for at det virker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 22. Juni, 2017 hvor henne ? jeg har ændret min alder på profilen derinde ,d et er tit det som er mit søgeproblem, og hun kommer ikke frem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 22. Juni, 2017 Hun er der, hun er vist også omtalt herinde før. Har ikke mødt hende - og kommer heller ikke til at møde hende, men skrevet kort med hende - fik "timepris" tilbudt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 22. Juni, 2017 hvornår har du tjekket hende om hun stadig er der hvilket område er det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ktc Skrevet 28. Juni, 2017 Babimiss , har tidligere haft en profil under et andet navn, kan dog ikke huske hvilken. Hun er en ret speciel kvinde/pige..... hendes sprog ladet dog lidt tilbage ( lidt for primitivt efter min overbevisning - skal dog nævnt 100 % dansk ) hun er let antændeligt hvilken vel er i orden - og kan man holde sig ...så kan man opleve hende i fuld orgasme....også multi. Dog ikke en som jeg personlig vil date igen...... her er hendes sprog den store hindring. Så dit råd er vel bare - få en aftale..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent0037 230 Skrevet 10. Juli, 2017 (edited) Citat Nu er det vist mest noget der skal under efterlysninger, men her er link til damen: https://sugardaters.dk/show?alias=babimiss Redigeret 10. Juli, 2017 af Agent0037 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 11. Juli, 2017 link er god nok the rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 21. November, 2020 ktc skrev, den 28.6.2017 at 19:07: Babimiss , har tidligere haft en profil under et andet navn, kan dog ikke huske hvilken. Hun er en ret speciel kvinde/pige..... hendes sprog ladet dog lidt tilbage ( lidt for primitivt efter min overbevisning - skal dog nævnt 100 % dansk ) Hun er ikke 100% dansk, hun er fra et eller andet sted i det tidligere Jugoslavien. Hun har enten skiftet profilnavn eller profil flere gange her er hendes nyeste profil som er oprettet i dag: https://sugardaters.com/da/profile/GQWD_1wyRr Hendes udsende er også ændret siden 2017, jeg vil ikke sige at hun er blevet kønnere, men det er jo smag og behag - 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. November, 2020 så længe hun har make up på ser hun godt ud........ uden make up knaaaaaaaaaaaaap så godt ud. hun elsker sex, og især at blive slikket, og ret vild i sengen hvis man kan finde ud af at bruge sit udstyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 26. November, 2020 troublemaker1968 skrev, for 10 timer siden: så længe hun har make up på ser hun godt ud........ uden make up knaaaaaaaaaaaaap så godt ud. hun elsker sex, og især at blive slikket, og ret vild i sengen hvis man kan finde ud af at bruge sit udstyr Ja, det ved jeg. Jeg var forbi for et par uger siden og det var uden makeup....... Og du har ret hun elsker at blive slikket og det var god sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ktc Skrevet 17. December, 2020 Har været lidt on off de seneste år - men tiden ændre vel os alle - og på pict i de forskellige fora er det vel pyntet lidt gælder vl også på D..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg